AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 når jeg lufter om natta. Vinduet er vasket. sengetøyet nytt. Skjer kun hvis jeg lufter. Vet det er pollenvarsel allerede. Men hvordan er det mulig? Snø så langt øyet kan se og 5-6 minus. Hvordan i all verden skal dette gå til våren!??? og ikke minst sommeren!?? Anonymkode: 1fcd7...4ff
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Du reagerer på veistøv. Noe alle allergikere og adtmatikere gjør. En anbefaler ikke at folk nær vei har åpent vindu vinterstid og folk i byer generelt.. Får i deg masse plaststøv. Anonymkode: 69744...526
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du reagerer på veistøv. Noe alle allergikere og adtmatikere gjør. En anbefaler ikke at folk nær vei har åpent vindu vinterstid og folk i byer generelt.. Får i deg masse plaststøv. Anonymkode: 69744...526 Eh nei... Jeg bor midt på landet! Anonymkode: 1fcd7...4ff
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 noen? Sitter og nyser nå og, og har følt meg elendig. Sånn typisk allerginysing, med kløe. Anonymkode: 1fcd7...4ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå