Gå til innhold

Kan en mann like en kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, ElinX0Xpoliti said:

Om du faktisk ønsker et seriøst forhold så kan du ikke starte fysisk, du starter med å finne ut om han er det som han er og ikke bare sier at han er.

Helt enig.. men har kjent han litt før vi ble fysiske, og trodde han likte meg i utgangspunktet, etter hva han har gitt uttrykk for. 

Anonymkode: 7be56...a8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 15.3.2018 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Da er det kanskje litt annerledes. Jeg vet ikke, jeg tar aldri kontakt.

Anonymkode: 1f68c...4f2

Tenk så mye du har å vinne på å ta kontakt! Det verste som kan skje er at du får et nei. 

Anonymkode: f29d2...038

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig.. men har kjent han litt før vi ble fysiske, og trodde han likte meg i utgangspunktet, etter hva han har gitt uttrykk for. 

Tror du må ta utgangspunkt i hva han gir uttrykk for NÅ desverre. Er selv i en lignende situasjon. Han slutta bare å ta kontakt selv om alt så ut til å gå riktig vei. Jeg blokkerte ham ikke, men bestemte meg for å ikke ta kontakt med ham under noen omstendigheter! :nei:

Gikk noen uker, så tok han kontakt. Jeg var så tjukk i huet at det er et mirakel at lua passa, så "plutselig" befant jeg meg i en sånn bootycall-situasjon som man helst ikke vil være i. Hadde nesten vært bedre om  han IKKE tok kontakt igjen. Jeg vil jo gå videre, møte andre, finne noen å bli glad i. Jeg har ikke engang følelser for fyren lengre, men sexen er sykt digg så jeg klarer liksom ikke å si nei.

Var hos ham i natt igjen, er nå fast bestemt på at ALDRI mer! Føles godt å ha bestemt meg! Helt til han ringer igjen, og jeg tenker at ok... DETTE blir siste gang! :klaske:

Anonymkode: cb5d9...129

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Tror du må ta utgangspunkt i hva han gir uttrykk for NÅ desverre. Er selv i en lignende situasjon. Han slutta bare å ta kontakt selv om alt så ut til å gå riktig vei. Jeg blokkerte ham ikke, men bestemte meg for å ikke ta kontakt med ham under noen omstendigheter! :nei:

Gikk noen uker, så tok han kontakt. Jeg var så tjukk i huet at det er et mirakel at lua passa, så "plutselig" befant jeg meg i en sånn bootycall-situasjon som man helst ikke vil være i. Hadde nesten vært bedre om  han IKKE tok kontakt igjen. Jeg vil jo gå videre, møte andre, finne noen å bli glad i. Jeg har ikke engang følelser for fyren lengre, men sexen er sykt digg så jeg klarer liksom ikke å si nei.

Var hos ham i natt igjen, er nå fast bestemt på at ALDRI mer! Føles godt å ha bestemt meg! Helt til han ringer igjen, og jeg tenker at ok... DETTE blir siste gang! :klaske:

Skjønner deg så godt. Huff, er helt overbevist om at jeg også kommer til å bli tjukk i hodet og møte han om han kontakter meg på nytt :frkk: så får nesten håpe han ikke gjør det, nå som jeg har forstått at han ikke ser meg på den måten som jeg hadde håpet på. 

Skrevet
On 15.3.2018 at 8:23 PM, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er det mulig. Det er ei jente jeg er litt interessert i, hvor jeg har fått nyss om at hun føler det samme. Men jeg er supersjenert, så jeg har ikke initiert noe kontakt. 

Anonymkode: 1f68c...4f2

Tar du ikke initiativ som mann så har du ikke sjanse ...hun kommer ikke til å ta kontakt. Sånn er det bare....

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner deg så godt. Huff, er helt overbevist om at jeg også kommer til å bli tjukk i hodet og møte han om han kontakter meg på nytt :frkk: så får nesten håpe han ikke gjør det, nå som jeg har forstått at han ikke ser meg på den måten som jeg hadde håpet på. 

Ja, det er ikke enkelt... Jeg VET at det aldri kommer til å utvikle seg til noe mer, jeg ØNSKER ikke engang at det skal utvikle seg! Han er ikke en jeg kan se for meg en framtid med (av mange ulike årsaker), men å avvise ham greier jeg heller ikke :hoho:

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er ikke enkelt... Jeg VET at det aldri kommer til å utvikle seg til noe mer, jeg ØNSKER ikke engang at det skal utvikle seg! Han er ikke en jeg kan se for meg en framtid med (av mange ulike årsaker), men å avvise ham greier jeg heller ikke :hoho:

I skrivende stund føler jeg akkurat det samme. Har fått en dårlig følelse for han etter han avviste meg og har overhode ingen tanker om noe fremtid sammen lenger, likevel vet jeg hva jeg svarer om han skulle sendt en SMS. Skammelig er det. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

I skrivende stund føler jeg akkurat det samme. Har fått en dårlig følelse for han etter han avviste meg og har overhode ingen tanker om noe fremtid sammen lenger, likevel vet jeg hva jeg svarer om han skulle sendt en SMS. Skammelig er det. 

Ja, ikke sant? Faktisk NESTEN skammelig nok til at man greier å si nei takk.:fnise: Jaja, blir sikkert folk av oss også til slutt! Godt å ikke være alene om å ha det sånn i alle fall! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...