AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Jeg har hatt en piercing i navlen i 10 år, og har ikke byttet på noen år. I går hadde jeg på en ny high waist-bukse som var litt trang, noe som gnagde på piercingen slik det gjorde vondt. I dag renset jeg den og tok den ut, men det gjør fortsatt litt vondt... Det er ikke rødt eller kommer ut noe puss (piercingen var helt ren), men det er litt hardt over navlen. Har hatt infeksjon før, og tenkte ikke over at det kunne være det nå, så jeg blir livredd for at jeg kan ha "stengt" en potensiell infeksjon inni navlen.. Skal jeg fortsette og rene, eller burde jeg gå til legen? Har ikke intensjon om å sette i piercingen igjen.. Anonymkode: 020ff...d9e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Fortsett å rense. Du har sikkert fått en liten rift i den. Dersom det blir værre, vondt, rødt, hovent så kontakter du lege asap. Men som regel fikser kroppen det selv. Anonymkode: cc21c...b16
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsett å rense. Du har sikkert fått en liten rift i den. Dersom det blir værre, vondt, rødt, hovent så kontakter du lege asap. Men som regel fikser kroppen det selv. Anonymkode: cc21c...b16 Takk for svar Det skal jeg gjøre. Det er vondt, men ikke rødt. Anonymkode: 020ff...d9e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Det skal jeg gjøre. Det er vondt, men ikke rødt. Anonymkode: 020ff...d9e Bare følg godt med skulle det bli værre på noen som helst måte så er det aldri feil å ta en sjekk. Anonymkode: cc21c...b16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå