AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Noen tips og triks til en god bj? Vet selvfølgelig at jeg ska spørre hva han liker osv, men lurer uansett Anonymkode: 5c215...6af
Pillow of Dragon Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Tja... Mye fuktighet liker nu jeg iallefall. Ikke så hardhendt, men sånn at jeg kan føle og se at hun virkelig nyter å suge. Ellers er alt godt, unntatt å lage vakuum, og tenner såklart.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 iskald farris eller prosecco i munnen når du entrer laksen :-) Anonymkode: 28646...588
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 80% av jenter som har «sugd» meg har ikke sugd, men bare tatt den inn og ut av munnen. Jeg liker det langsomt, dypt, vått og at en faktisk suger. Spesielt over hodet er det følsomt, ta den gjerne helt ut av munnen av og til og la leppene gli over hodet, ikke hopp over halve hodet. Når jenta tar ballene mine i hånden litt halvfast så kommer jeg dobbelt så fort. Får jeg fing opp i rumpa under bj så blir dama FORT ferdig Bruk god tid og unngå å skrape tenner. Anonymkode: 5129b...ffc 3
draug 75 Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Det 5129b...ffc ss. Sug. Ikke bare fram og tilbake inn og ut av munnen, men dra forhuden tilbake og sug. Og husk at om området er følsømt, så er det også så at penis tåler endel, så du trenger ikke bare være forsiktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå