Gå til innhold

Han vil ikke ha flere barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23 år og samboer er 36år. Han har 2 barn fra før og sier nå at han ikke ønsker flere. Jeg spurte han tidlig nesten før vi ble sammen om han ønsket flere og da sa han at han gjore det. 

Han sier nå at han sa det for at han ville ha meg. 

Jeg ønsker virkelig barn og vet ikke hva jeg skal gjøre.  

Noen som har tips.

Anonymkode: 6182e...ba0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får leve med å være stemor.

Anonymkode: 7a86b...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han må ville ha barn for sin egen del, ikke bare for din del. Hvis han ikke egentlig vil ha barn kommer forholdet til å ryke relativt raskt etter barnet blir født uansett. Du må nesten bare innse at hvis du vil være sammen med denne mannen, så er barn utelukket. Vil du ofre drømmen din om barn for å være sammen med denne fyren? Hvis du velger å ofre drømmen om barn kommer du til å holde det mot han resten av livet, og også dét vil ødelegge forholdet. Beklager, men jeg ser ingen annen løsning enn å gjøre det slutt og finne en som ønsker de samme tingene i livet som deg

Anonymkode: 8e805...3a1

• Liker 18
Skrevet

Da får du finne deg en annen person. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han løy og startet forholdet deres på falske premisser. Skjønner at du har følelser for mannen men han lurte deg for å få viljen sin, uten å tenke på at han kom til å knuse drømmen din. Nå må du finne ut om han er verdt å leve resten av livet som barnløs, eller om drømmen om barn er viktige. 

Anonymkode: 77778...163

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Han jugde for deg altså i et sånt tema? For en kynisk mann. Du er bare 23, så du har en god del år på deg til å finne deg en mann som behandler deg med respekt, og som vil ha barn.

Anonymkode: e16e2...ecf

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 år og samboer er 36år. Han har 2 barn fra før og sier nå at han ikke ønsker flere. Jeg spurte han tidlig nesten før vi ble sammen om han ønsket flere og da sa han at han gjore det. 

Han sier nå at han sa det for at han ville ha meg. 

Jeg ønsker virkelig barn og vet ikke hva jeg skal gjøre.  

Noen som har tips.

Man juger bare ikke om sånt. Du er veldig ung, og jeg synes du bør ta ønsket ditt om barn på alvor og gjøre det slutt med han. 

Anonymkode: 87580...d45

• Liker 18
Skrevet

Jeg hadde ikke taklet å bli lurt på den måten! Det er som om du skulle si at du likte sex bare for å få han, men at du egentlig var aseksuell og derfor ikke ville ha det når dere ble sammen.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde funnet en ny mann. Han fortjener deg ikke..

Anonymkode: 7f180...07f

• Liker 4
Skrevet

Når du nå sitter med fakta på bordet - han har innrømmet å ha lurt deg trill rundt på et eksistensielt spørsmål - er dette virkelig mannen dine barn ønsker som far? 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en ting om man er usikker eller endrer mening senere, men her har han sagt at han rett ut løy til deg for å beholde et forhold med deg. Og dette er ikke en liten bagatell heller. Jeg hadde følt meg veldig skuffet og lurt om en mann gjorde dette mot meg. Jeg kan jo forstå at han er ferdig med barn nå, men det må man være ærlig om. Annet er bare så stygt man får det. 

Det du må gjøre er å innse at han ikke ønsker barn med deg og ikke kommer til å endre mening. Heldigvis er du ung og har fult av muligheter til å finne noen som ønsker den samme fremtiden som du selv gjør. 

Anonymkode: a0cbf...993

• Liker 7
Gjest Nina1975
Skrevet

Fy så stygt. Hadde blitt kjempelei meg. Dealbreaker

AnonymBruker
Skrevet

Fy så dårlig gjort å lyve om noe sånt! 

Anonymkode: 3c951...1a3

• Liker 6
Skrevet

Du må finne ut hva som er viktigst for deg, et forhold (hvor mannnen snakker deg etter munnen for å få det som han vil) eller å bli mor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det sann noen menn gjør for å få seg en trang muse.  Du er 23 år - gå og fin deg en mann uten så mye bagasje.  

Anonymkode: ac84f...548

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn en annen. Han løy til deg. Han visste du ville ha barn, han sa han også ville det, da må det ikke komme som noen overraskelse at du forventer det. Jeg hadde mistet tilliten hvis jeg ble brukt på den måten.

Hab er for gammel for deg uansett.

Anonymkode: 4566d...3dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ville du være med noen som var 36 uansett?  Så merkelig dere unge jenter som blir med eldre menn med barn. 

Anonymkode: ac84f...548

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde avslutta forholdet. 

Anonymkode: 0c08b...172

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...