AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Hei, jeg lurte bare på hvordan dere berører typen både under kosing, og under sex? Trenger tips og triks:) takk for svar Anonymkode: 85fa9...62f
SlemUlv Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Sånn det føles naturlig for deg. Og hør etter på lyder, legg merke til bevegelser, og flytt litt på hvordan du beveger, og se om det er bedre for ham. Ingen her kan gi deg svaret på hva han liker.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Hei jeg postet det samme spørsmålet her forleden dag , pga en annen tråd her hvor gutten skrev at dama ikke berørte han. Jeg har heller ikke visst helt hvordan, men fikk mange flere gode svar og og kjempe-inspirasjon i min tråd! Anonymkode: 6a80b...ab3 2
FrodeF Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 Men kjære deg.. Kan du ikke spørre typen din om hva han liker?? Alle er forskjellige 2
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 51 minutter siden, FrodeF skrev: Men kjære deg.. Kan du ikke spørre typen din om hva han liker?? Alle er forskjellige Kanskje hun har lyst å fremstå som litt nagurlig erfaren og flink til dette, sammen med typen altså. Hun føler kanskje det å spørre om sånne ting med ham, er litt pinlig? Du trenger jo ikke logge inn her og svare om du syntes spørsmålet er så teit.
Gjest Nina1975 Skrevet 15. mars 2018 #6 Skrevet 15. mars 2018 En hånd rundt pikken og en under og rundt ballene. Så er 99% av mennene fornøyde
Gjest Axl Skrevet 15. mars 2018 #8 Skrevet 15. mars 2018 Du har type og vet ikke hvordan du skal berøre han?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #9 Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, Axl skrev: Du har type og vet ikke hvordan du skal berøre han? Hun sa hun lurte på hvordan andre berører sine menn, både under kosing og sex, fordi hun ville ha noen tips og triks. Bare for å gjøre det bedre for mannen, antagelig. Kan jo være greit å høre om andre har innspill på hva som er godt eller koselig, hva som er helt ok og hva som bare er rart. Det må være helt i orden. TS: Det var fint at du fikk link til den lignende tråden over her. Jeg skrev i den selv, og der var det en del som sikkert kan være nyttig. Vi er dessverre individer vi gutta også, så det er vanskelig å gi noe entydig svar som gjelder alle. For min del synes jeg det under sex er godt med litt fastere grep enn det jeg tror mange kvinner liker. Under "kosing" spørs det litt hva du sikter til med kosing. Siden tråden ligger i seksualitetsforumet kan det være forspill før sex o.l., og da gjelder det samme som under sex. Litt faste grep, vise tydelig at hun er med. Er det derimot snakk om når man ligger på sofaen og har det fint sammen, da synes jeg det er finest med litt mykere berøring. Fast grep er mest tennende, stryking og myk berøring er det koseligste. Anonymkode: 0149b...e08 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #10 Skrevet 15. mars 2018 2 timer siden, Hadley skrev: Finger i baken. Haha katter er de kuleste dyrene. Maru the cat Anonymkode: a679f...62f 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #11 Skrevet 16. mars 2018 Først fyller dere ut samtykke papirene, også signerer dere og deres advokat. Også er det bare å gjøre det dere ble enige om på disse papirene. Anonymkode: 541da...77f 2
Hr. Aktiv Skrevet 16. mars 2018 #12 Skrevet 16. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg lurte bare på hvordan dere berører typen både under kosing, og under sex? Trenger tips og triks:) takk for svar Anonymkode: 85fa9...62f 1
WhutO_o Skrevet 20. mars 2018 #13 Skrevet 20. mars 2018 På 15.3.2018 den 18.08, AnonymBruker skrev: Hei, jeg lurte bare på hvordan dere berører typen både under kosing, og under sex? Trenger tips og triks:) takk for svar Anonymkode: 85fa9...62f Nei nå skal du høre. Først tar du på deg noen jævlige heler og står på ryggen hans, då får han deilig massasje. Du tar frem en pisk og gir han en rett i kula! Der etter finner du en SVÆR 30" dildo og gjør helikopteret. Vis har ikke kommer av den latteren så tippe eg har har hoppa ut vinduet. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #14 Skrevet 20. mars 2018 Forstår virkelig ikke poenget med å svare om man ikke har noe konstruktivt å komme med. Helt normalt spørsmål dette vel! Min kjæreste er veeeeldig kosete! Han er også flink til å vise/si hva han liker. Det er herlig! Under vanlig kosing, liker han å bli stryket over alt. Klø på ryggen, massere føttene osv. Alt! Merker godt at han liker at jeg tar overalt under sex også. Liker at jeg er litt «hard» og «med» under samleie. At jeg klorer litt på ryggen hans, kniper han i overarmene osv. Penis: fast og hardt. Mye hardere behandling av penishodet enn jeg prøvde først (trodde det var sååå følsomt for alle der, som klitoris). Gjerne en finger i rumpa når det passer seg Anonymkode: 17aa0...966 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå