Tule Skrevet 18. februar 2005 #21 Skrevet 18. februar 2005 hei kompå noe kom på en bok hardu lest serien om Tom og pippo i den ene heter den Tom og pippo og vaskemaskinen, den handler om at pippo er blitt skitten og må vaskes i maskinen det går igjennom det på en fin måte jeg tror de har disse bøkene på bibilioteket kanskje det kansvere noe hilsen
Gjest Neket Skrevet 18. februar 2005 #22 Skrevet 18. februar 2005 Husker godt mine små som stod og hyyylte og tittet inn i vaskemaskinen der bamsen danset dødsdansen sin...... Etterhvert så lærer en seg til måter å unngå sånt på. Som fex at ungen får bade i badekar med bamsen, og at man setter den på egen skylling i maskinen mens ungen spiser kveldsmat Gjorde samme brøler jeg og i fjor. Stakkars gutten hylte og gråt og var nesten helt utrøstelig til vasken var ferdig, man føler seg temlig lumpen da, men man lærer så lenge man lever. Jeg kan tenke meg det ble mye styr med to unger som hylte og måtte trøstes, hvertfall vis de var like små og redde, her var det bare en, og det var ille nok det, det skjærer jo i en. Skal hvertfall være forsiktigere med nestemann. Du snakket om å la bamsen bade i badekaret, det hørtes jo veldig greit ut blir den ren nok av det? Det var jo mange gode råd her, jeg syns den var fin den med karusell :-) Får se hva vi gjør.
Gjest miau Skrevet 18. februar 2005 #23 Skrevet 18. februar 2005 Jeg ville kanskje vasket den for hånd når ungen badet. og den trenger jo ikke danse noen dødsdans, dere kan jo bare henge den opp til tørk.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #24 Skrevet 18. februar 2005 Her i huset ble det også litt skrekk og gru når vaskekluten (!) formet som en grise-hånddukke skulle i vaskemaskinen sammen med resten av 60-vasken. Han gråt i fem minutter, og så gikk det over. Vi satt foran maskinen en stund og kikket inn og sa "der er grisen, nå blir han ren!" og lo... Gjør det samme med bamsene. Min gutt er to år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå