Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre her inne som sliter med nautisk svimmelhet? Rett etter jul fikk jeg en slags trykkende følelse over pannen, i bakhodet og i kjeven (ingen smerter). En måned senere begynte jeg å kjenne på en gyngende følelse, men tenkte ikke noe særlig på den. Etter det har den økt i stryke og intensitet. Den er konstant, endrer seg ikke ved ny hodestilling og er veldig gyngende som om jeg har vært noen dager på båt. I tillegg har jeg en svak brusende følelse under beina. Jeg klarer fint å gå på rett linje, men det er generelt ubehagelig å gå. Jeg har tatt MR av hodet, der så alt bra ut. MR av nakken venter jeg svar på, og jeg har blitt henvist til øre-nese-halsspesialist. Tatt flere blodprøver og BT, men alt er fint. Noen andre som har opplevd det samme? Eventuelt om du fikk diagnose eller om du ble kvitt det, og hva som ble gjort for å bli kvitt det? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en ubalanse i balansesystemet i øret. Så ØNH lege hører rett ut i første omgang. Stive nakkemuskler kan og gjør at du blir svimmel. Men regner med du har god dialog med legen om utredningen din. 

Anonymkode: 584f9...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...