Gå til innhold

Slutter med snus, fy for ett helvete det er

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok siste snus i 12 tiden i går. Savner den så veldig allerede, men vil virkelig slutte også.

Spiser godteri når suget blir for stort enn så lenge.

Jeg klarte meg uten i 6 uker for ca 2 år siden, men jeg var syk de første 2 ukene, så de telles kanskje ikke. Da klarte jeg ikke snuse i det hele tatt og bare forsøkte videre når jeg ble frisk igjen.

Jeg trenger litt støtte nå 😊

Anonymkode: edeef...c98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold ut! Vil slutte selv, holdt ut i nesten tre uker før jeg sprakk sist. Går rundt og mentalt forbereder meg og venter på at snusrullen blir tom.

Anonymkode: 3b477...021

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Holdt opp i 50 dager i fjor før jeg trodde at jeg sikkert kunne snuse en snus uten at jeg ble hekta igjen. Vel, det funket ikke for å si det sånn...

Anonymkode: a765c...2dc

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg. Holdt opp i 50 dager i fjor før jeg trodde at jeg sikkert kunne snuse en snus uten at jeg ble hekta igjen. Vel, det funket ikke for å si det sånn...

Anonymkode: a765c...2dc

Var sånn det var for meg også etter 6 uker uten. En kollega av meg snuste akkurat den snusen jeg hadde brukt. Han og jeg måtte jobbe sammen rundt ett og samme bord en hel dag og jeg så den snusboksen hele tiden. Til slutt spør jeg om å bare få en og pang dermed var det rett i kiosken etter jobb.

Helvetes dritt det der, noe av det dummeste jeg har begynt med i hele mitt liv.

Anonymkode: edeef...c98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...