Gå til innhold

Hva tenker dere? Blowjob

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei. Ganske fersk her, og har ikke mye erfaring. Faktisk bare hatt en partner, som jeg fortsatt er sammen med. Det jeg lurer på. Hva tenker dere om jenter som ikke ønsker å utføre blowjob?

Jeg klarer bare ikke. Har fra ganske ung alder syntes at penis er noe som ikke skal inn i min munn(ikke veldig nærme heller for den saks skyld). Synes rett og slett at det ville vært ekkelt. Nå har jeg aldri prøvd, men kunne heller ikke tenke meg å prøve.

Er dette veldig viktig for dere menn? Og er det noen andre jenter som har det på samme måte?

Anonymkode: 5ec77...9a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig viktig for meg. Viktigere enn samleie, men du finner sikkert noen få som ikke bryr seg så lenge han får knulle nok. Liker du å bli slikket?:)

Anonymkode: 36cba...8c8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ikke, så skal du såklart ikke tvinge deg selv til å gjøre det. Var skeptisk selv også først, men når jeg turte å prøve gikk det helt fint! Men man skal ha lyst å prøve selv.

Anonymkode: ec5cd...efc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig å ikke like det og ikke gjøre det. Jeg gjorde det bare en gang det første året jeg var seksuelt aktiv, så gjorde jeg det ikke på 5-6 år. Men nå gjør jeg det en gang i blandt og syntes det er blitt helt greit, men kun forbeholdt kjæresten min , ikke tale om at jeg gjør det på noen jeg ikke er sammen med.

Anonymkode: c1f89...e93

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke kunnet vært i et langsiktig forhold med en jente som ikke liker å gi blowjobs (merk at jeg sier «som ikke liker» - jeg ville aldri fått en jente til å gjøre noe hun ikke er komfortabel med, men da hadde jeg etterhvert måtte innse at vi er en dårlig selsuell match fordi det er såpass viktig for meg)

Anonymkode: 71b57...328

• Liker 5
Skrevet

Til meg er det slik: Den som ikke vil suge vil heller ikke duge. Men dette har med preferanser å gjøre. Det finnes sikkert mange menn som heller ikke ønsker eller setter så stor pris på å bli sugd at de ikke vil savne det over tid i et forhold selv om jeg gjør det. Du skal ikke gjøre noe du ikke selv ønsker, men husk dette skal gå begge veier.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heihei. Ganske fersk her, og har ikke mye erfaring. Faktisk bare hatt en partner, som jeg fortsatt er sammen med. Det jeg lurer på. Hva tenker dere om jenter som ikke ønsker å utføre blowjob?

Jeg klarer bare ikke. Har fra ganske ung alder syntes at penis er noe som ikke skal inn i min munn(ikke veldig nærme heller for den saks skyld). Synes rett og slett at det ville vært ekkelt. Nå har jeg aldri prøvd, men kunne heller ikke tenke meg å prøve.

Er dette veldig viktig for dere menn? Og er det noen andre jenter som har det på samme måte?

Anonymkode: 5ec77...9a4

Viktig for meg ja, og viktigere enn samleie. Jeg er helt klar på det med mine partnere, her skal det gis og fås. Ingen blowjob, greit jeg kan ikke tvinge noen, men da kan de også bare glemme slikking. Har enda ikke hatt en partner som ikke har villet gi BJ.....

Anonymkode: ffa05...0de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har venninner som ikke liker å gi blowjobs, så de gjør det ikke. Men mange av de har hatt kjærester eller er i langvarig forhold likevel, så det er ikke alle det er nødvendig for. Det er ikke alle menn som liker å gi heller. De har selvfølgelig vært borti menn som har savnet det, eller prøvde å mase seg/presse seg til bj. Du må bare være ærlig med han. Ikke si at kanskje senere og slike ting når du vet at det ikke kommer til å skje. Eller at de syns det er urettferdig å gi men ikke få. Men ikke la deg presse deg til noe du ikke ønsker å gjøre heller.

Men du må også være forberedt på at oralsex er viktig for mange. Så selv om sex ikke er alt i ett forhold, så er det viktig. Har vært sammen med en som ikke likte å slikke, og det gjør jeg aldri igjen. Men ville heller aldri presset noen til noe de ikke likte eller ønsket å gjøre. Så det er best at alle er ærlig begge veier.

Anonymkode: 951e1...15f

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig for meg ja, og viktigere enn samleie. Jeg er helt klar på det med mine partnere, her skal det gis og fås. Ingen blowjob, greit jeg kan ikke tvinge noen, men da kan de også bare glemme slikking. Har enda ikke hatt en partner som ikke har villet gi BJ.....

Anonymkode: ffa05...0de

Jeg elsker å gi blowjob, å gjør ikke det bare for å bli slikket. Hadde en kjæreste som ikke slikket fitte, men jeg ga fortsatt han oralsex. Om det er eneste grunnen du slikker så er du sikkert ganske dårlig. For man merker godt når noen faktisk liker å gi eller om de går det for å få sitt. oralsex fra de som liker å gi er utrolig godt, de som gjør det halvhjertet er litt sånn meh.

Om du begynner å holde tilbake seksuelle goder for at du ikke får ditt, er det ganske dårlig plan i ett forhold. Vær heller ærlig om at dere ikke passer sammen, enn å begynne å holde telling på ting. Tipper det er oppskrift på ett dårlig forhold.

Anonymkode: 951e1...15f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Wow, folk vil faktisk slå opp på grunn av manglende blowjobs? Kjærligheten er sterk skjønner jeg 😳

Anonymkode: c131f...382

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow, folk vil faktisk slå opp på grunn av manglende blowjobs? Kjærligheten er sterk skjønner jeg 😳

Anonymkode: c131f...382

Jeg tror ikke mange kvinner er villige til å leve i åpne forhold der han kan få blowjobs av andre damer. Damer er litt mer sjalu sånn sett enn menn er. Jeg kunne fint levd med ei dame som jeg bare pulte, aldri sleiket. I mens hun hadde en annen fyr som sleiket henne men kom til meg for å bli pult.

Anonymkode: 9eac2...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er vakkert, hvertfall hvis det skjer med interesse. Liker helst hvis sånt gjøres forsiktig og kosete.
Det fineste er når en jente og en gutt ligger på hver sin side og deler den.

Anonymkode: fd14d...811

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, men som en som elsker oralsex - både å gi og få, så hadde det vært vanvittig leit å være med en som aldri utfører oralsex. Mannen min er ikke like interessert i å gi som å få, og jeg merker det blir et stort savn de periodene jeg ikke "får" noe tilbake. Men tror det hadde vært verre for meg å ikke få suge, enn å ikke bli slikket. 

Like seksuelle preferanser er uhyre viktig for min del i et forhold, og jeg hadde ikke blitt værende i et forhold hvor et eller flere av mine behov aldri ble møtt. Så om du ALDRI vil suge ham bør du være ærlig om det helt fra starten når sex kommer på banen. Om han ikke bryr seg er det jo ikke noe problem. Samtidig tenker jeg litt at man ikke bør avskrive noe helt før man har prøvd, med mindre det ligger f.eks traumer av noe slag bak det at man ikke vil. Om du synes det er skittent eller ekkelt så prøv i dusjen?

Anonymkode: 104fb...6c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er først og fremst glad for at folk setter grenser for seg selv. 

Uansett så forandrer man seg ofte i forhold, ting utvikler seg i fellesskap. Dette er ikke noe du må «tilstå» eller skamme deg over.

Fornuftige, forelskede menn tar det de får ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir sjelden, og kun med kondom. Men jeg gjør mange andre ting, for eksempel kan jeg gi en mann orgasme uten å bli penetrert eller ta på penisen. Han jeg er sammen med nå sier jeg er den beste han har hatt, og den penisen kommer kanskje nærme munnen min en gang i året. Hvis det er dealbreaker for noen, så kan de bare finne seg noen andre. 

Anonymkode: e519b...0c9

Skrevet

Hadde hun opplevd noe traumatisk, overgrep, voldtekt eller lignende, hadde jeg selvsagt tatt hensyn til det, selv om det hadde vært et savn. Men det at hun bare hadde synes det er ekkelt er noe annet. Det er jeg ikke sikker på om jeg hadde klart. Kjønn er ikke ekkelt. Oralsex er fantastisk, både å gi og å få.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir sjelden, og kun med kondom. Men jeg gjør mange andre ting, for eksempel kan jeg gi en mann orgasme uten å bli penetrert eller ta på penisen. Han jeg er sammen med nå sier jeg er den beste han har hatt, og den penisen kommer kanskje nærme munnen min en gang i året. Hvis det er dealbreaker for noen, så kan de bare finne seg noen andre. 

Anonymkode: e519b...0c9

Å finne seg noen som liker å få både oralsex og motta er ikke det største problemet. Faktigst aldri opplevd at det var et problem før. Damene jeg har hatt sex med har elsket å bli slikket fordi jeg alltid får dama til å komme sånn, og de har elsket å gi blowjob.

Anonymkode: 36cba...8c8

Skrevet

Jeg tenker at blowjob er et utrolig upassende navn. Det er i hvert fall lite blåsing her i heimen.

Skrevet

Jeg synes det er rart at du ikke engang har prøvd.

Skrevet (endret)
51 minutter siden, Sphere skrev:

Hadde hun opplevd noe traumatisk, overgrep, voldtekt eller lignende, hadde jeg selvsagt tatt hensyn til det, selv om det hadde vært et savn. Men det at hun bare hadde synes det er ekkelt er noe annet. Det er jeg ikke sikker på om jeg hadde klart. Kjønn er ikke ekkelt. Oralsex er fantastisk, både å gi og å få.

Til tross for «egne valg» etc så synes jeg Sphere har noen veldig gode poeng her.

Kjønn skal ikke være ekkelt og munn, hender og kjønnsorgan er jo de viktigste kroppsdelene i sammenhengen. Man bør jo, for utfoldelsens og frihetens del, prøve å jobbe mot sine egne fordommer. Det gjelder jo uansett hvilken fordommer det er egentlig.

Jeg ville akseptert at en mann ikke gikk ned på meg, men ikke at han synes jeg var ekkel. Tissen min er en del av meg.

Endret av Rotemor
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...