AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Hei, jeg har aldri utført blowjob eller en handjob på typen. Kan noen fortelle meg hvordan å gi en god blowjob og handjob? Hvordan skal jeg starte? Gjerne del dine erfaringer, hva du gjør osv. Anonymkode: e9499...f4d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, jeg har aldri utført blowjob eller en handjob på typen. Kan noen fortelle meg hvordan å gi en god blowjob og handjob? Hvordan skal jeg starte? Gjerne del dine erfaringer, hva du gjør osv. Anonymkode: e9499...f4d Her er det en gutt men jeg kan fortelle det jeg liker. Når du gir en håndjobb- det er lurt å plassere din hånd på toppen, samtidlig kan du ta på ballene med den andre hånd eller kan du bruke munnen din på ballene. Anonymkode: 75619...d04
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Stikkord.. Myke lepper, mye fuktighet på leppene, masser ballene forsiktig (kjæle med de), rolige bevegelser inn og ut mens du leker med tunga på baksiden av penishodet (strengen), slikk hele baksiden av penis opp og ned mens du stønner lett å viser et kåt blikk. Vis han at du elsker å ha han i munnen din. Ikke stress om den ikke er like knallhard hele tiden. Når man har sex strammer ofte gutten pc muskelen sånn at den blir ekstra stiv, men under blowjob er det deilig å slappe helt av å bare nyte. Gjerne runk den litt innimellom mens du lar leppene gli over penishodet med våt surklende våt munn. Spør han om han har lyst å komme i munnen din hvis du har lyst. Hvis ei jente trygler meg om å sprute henne i munnen kommer jeg fort.Anonymkode: 9ed22...6ba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå