AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Vet det er litt feil sted, men trenger hjelp. Please. Jeg er en mann på 18 år og jeg har litt problemer når jeg tisser. Som de fleste menn liker, pleier de jo å stå å tisse. Jeg kam gjøre det jeg og, men for meg når jeg har pressa ut alt så ligger det fortsatt urin igjen i "røret" (det man føler under penis). Gjerne hele røret. Hvis jeg da legger'n tilbake i buksa og fortsetter livet, vil det som er igjen i røret komme ut etter at jeg ved en eller annen bevegelse "presser" det ut. Så det jeg pleier å gjøre er å sitte når jeg tisser fordi etter at jeg er ferdig, må jeg ta helt innerst i rota også klemme på røret og presse mens jeg stryker framover så jeg dytter urinen ut. Vet ikke om det er noe galt med meg eller om noen kan relatere til dette på noe vis. Ikke nok med det, men jeg må tisse med forhuden helt fram (ikke trukket tilbake) fordi eller så spruter det overalt pga. trykk jeg gir penis da jeg drar forhud tilbake. Dette gjør at når jeg er ferdig og har pressa ut det siste, så vil drt det fortsatt være en del igjen(vått) inne ved penishode grunnet at forhuden ikke er trukket tilbake og dette gjør at jeg må bruke papir og tørke penishode dersom jeg ikke vil ha noe på underbuksa (som jeg naturligvis ikke vil ha). Prøvde det en gang fordi jeg måtte stå å tisse utendørs engang og da måtte jeg bare bite tenna sammen og jeg hadde det inne komfortabelt der nede laaaang tid etter. Håper noen kan relatere eller har en løsning som jeg ikke har prøvd eller bare si hva du gjør. På forhånd, takk. Anonymkode: 89d8b...fe9
Voksenmann40+ Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Copy, paste! Kunne skrevet det samme sjøl, tror jeg har hatt fenomenet siden jeg var på din alder. Vanvittig irriterende, uhygienisk og aldri så lite frustrerende! Følger med her, og er spent på om noen har gode svar, eventuelt løsninger!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 21 minutter siden, Voksenmann40+ skrev: Copy, paste! Kunne skrevet det samme sjøl, tror jeg har hatt fenomenet siden jeg var på din alder. Vanvittig irriterende, uhygienisk og aldri så lite frustrerende! Følger med her, og er spent på om noen har gode svar, eventuelt løsninger! Går du å sjekker prostata'n regelmessig (vet ikke hvor ofte man skal gjøre det). Hvis du sliter med det samme, kan det være at prostata'n er for stor og presser på urinrøret. Bare les deg opp. Søk på urolog. Jeg trodde ikke jeg fikk problemer med prostata'n i så tidlig alder. Kanskje. Anonymkode: 89d8b...fe9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Hmm spesielt. Jeg må ha forhuden trukket bak eller så treffer jeg alt utenom toalettskålen. Men er jo viktig å «riste» den nok, har alltid litt igjen jeg og men det fikser jeg med ristingen. Rister ofte litt i den først også, spesielt om det er iskaldt og den har inntatt badetilstand. Anonymkode: 64b4a...68b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå