Gå til innhold

Jeg er gutt 18 år og...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 18 år og jeg har litt problemer når jeg tisser. Som de fleste menn liker, pleier de jo å stå å tisse. Jeg kam gjøre det jeg og, men for meg når jeg har pressa ut alt så ligger det fortsatt urin igjen i "røret" (det man føler under penis). Gjerne hele røret. Hvis jeg da legger'n tilbake i buksa og fortsetter livet, vil det som er igjen i røret komme ut etter at jeg ved en eller annen bevegelse "presser" det ut. Så det jeg pleier å gjøre er å sitte når jeg tisser fordi etter at jeg er ferdig, må jeg ta helt innerst i rota også klemme på røret og presse mens jeg stryker framover så jeg dytter urinen ut. Vet ikke om det er noe galt med meg eller om noen kan relatere til dette på noe vis.

Ikke nok med det, men jeg må tisse med forhuden helt fram (ikke trukket tilbake) fordi eller så spruter det overalt pga. trykk jeg gir penis da jeg drar forhud tilbake. Dette gjør at når jeg er ferdig og har pressa ut det siste, så vil drt det fortsatt være en del igjen(vått) inne ved penishode grunnet at forhuden ikke er trukket tilbake og dette gjør at jeg må bruke papir og tørke penishode dersom jeg ikke vil ha noe på underbuksa (som jeg naturligvis ikke vil ha). Prøvde det en gang fordi jeg måtte stå å tisse utendørs engang og da måtte jeg bare bite tenna sammen og jeg hadde det inne komfortabelt der nede laaaang tid etter.

Håper noen kan relatere eller har en løsning som jeg ikke har prøvd eller bare si hva du gjør.

På forhånd, takk.

Anonymkode: d83ae...d2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har derfor ikke noen erfaring med dette. Men har du snakket med legen din om dette? Det finnes mange flinke urologer, så kanskje du skal be om å bli henvist.

Anonymkode: 15591...f75

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det mest normale folk voksne menn er jo å sitte. Det er mest hygienisk, og best for penisen. Står bare om det er ute på ekle toaletter. Jeg sitter, og tørker forsiktig på penishodet.  Og holder du/støtter penisen mens du sitter, så spruter det jo ikke? Du kan jo ikke bare sette deg ned og trykke ut piss :fnise:

Tisseguide: sett deg ned. Støtt på øvre del med hånda di, slik at penisen peker ned med støtte. Tiss. Rist på tisseluren. Tørk om nødvendig.

Anonymkode: 330f2...3a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det mest normale folk voksne menn er jo å sitte. Det er mest hygienisk, og best for penisen. Står bare om det er ute på ekle toaletter. Jeg sitter, og tørker forsiktig på penishodet.  Og holder du/støtter penisen mens du sitter, så spruter det jo ikke? Du kan jo ikke bare sette deg ned og trykke ut piss :fnise:

Tisseguide: sett deg ned. Støtt på øvre del med hånda di, slik at penisen peker ned med støtte. Tiss. Rist på tisseluren. Tørk om nødvendig.

Anonymkode: 330f2...3a8

Jeg skjønner hva du mener. Det jeg mente med sprute var ikke at den levde sitt eget liv som enn vannslange med høyt trykk. Det er det at det ikke da kommer en rett, tjukk stråle som går rett frem. Det "spruter" over alt liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, så kan ikke så mye om akkurat det, men fant denne til deg:

https://www.lommelegen.no/nyrer-og-urinveier/legesvar/etterdrypp-hos-frisk-ung-mann-normalt/68995560

ellers så vil jeg tilføye at damer liker at menn sitter og tisser for da blir det ikke gris med urin rundt do. Men ingen prater om det, for mannen er opplært til å stå og synes det er pinlig å innrømme at han sitter 😉

Anonymkode: 798e5...a17

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.lommelegen.no/nyrer-og-urinveier/legesvar/etterdrypp-hos-frisk-ung-mann-normalt/68995560

ellers så vil jeg tilføye at damer liker at menn sitter og tisser for da blir det ikke gris med urin rundt do. Men ingen prater om det, for mannen er opplært til å stå og synes det er pinlig å innrømme at han sitter 😉

Takk for hjelpen, skal sjekke den ut.

Jeg har alltid sitti på do uansett hjemme og hvis jeg er på besøk hos noen, men problemet kommer jo når jeg er ute i marka f.eks (jobber som energimontør så er ute så og si hele tida).

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

phew... da høres det kanskje ut som om alt er som det skal da. Heldigvis!

Tusen takk for den tiden du tok deg for å hjelpe meg. Setter jeg utrolig stor pris på.

Litt ironisk i en alder av 18, men da får jeg "øve" meg på å tisse og finne min teknikk.

Takk igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...