AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Noen her som har det? Mistenker sterkt at jeg har dette og skulle gjerne snakket med noen i samme situasjon. Anonymkode: 789b5...fa3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Jeg har det. Hva vil du vite? Anonymkode: 8a953...539
Pillow of Dragon Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Jeg fikk faktisk den diagnosen i forrige uke veldig fornøyd med den 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 Ts: Hvordan fungerer dere i jobb? Jeg fungerer svært dårlig i de jobbene jeg har hatt. Vært mye vikar og dette med nytt miljø, nye mennesker og usikkerheten vikariater gir gjør meg så usikker og sliten. Anonymkode: 789b5...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts: Hvordan fungerer dere i jobb? Jeg fungerer svært dårlig i de jobbene jeg har hatt. Vært mye vikar og dette med nytt miljø, nye mennesker og usikkerheten vikariater gir gjør meg så usikker og sliten. Anonymkode: 789b5...fa3 Jeg fungerer ikke i ordinær jobb. Er under aap og har tilrettelagt arbeid.. :/ Anonymkode: d0728...d1e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #7 Skrevet 14. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fungerer ikke i ordinær jobb. Er under aap og har tilrettelagt arbeid.. :/ Anonymkode: d0728...d1e Da får du 66% av tidligere inntekt? Får man boliglån da? Anonymkode: 789b5...fa3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #8 Skrevet 14. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da får du 66% av tidligere inntekt? Får man boliglån da? Anonymkode: 789b5...fa3 Ikke på aap nei. Anonymkode: d0728...d1e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #9 Skrevet 14. mars 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts: Hvordan fungerer dere i jobb? Jeg fungerer svært dårlig i de jobbene jeg har hatt. Vært mye vikar og dette med nytt miljø, nye mennesker og usikkerheten vikariater gir gjør meg så usikker og sliten. Anonymkode: 789b5...fa3 Hva gjør deg usikker og sliten? Vi med denne diagnosen unngår at andre blir kjent med oss. Jo mer vi avslører og viser av vår personlighet, jo større blir frykten for å bli kritisert. Er det der det ligger? Anonymkode: be95f...4be
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #10 Skrevet 14. mars 2018 Jeg har ikke fått diagnosen, men har så og si alle kriteriene for det. Psykologen behandler meg som om jeg har det, så ender vel opp med diagnosen etterhvert. Jeg fungerer i jobb, men ikke i et vikariat hvor man er på nye steder hele tiden. Jeg må ha faste og trygge rammer. Anonymkode: 9fb28...80b
Pillow of Dragon Skrevet 14. mars 2018 #11 Skrevet 14. mars 2018 Jeg har litt vanskelig på jobb. Det er noen personer som er vanskelig å jobbe med, mens noen andre går det greit med. Akkurat nå er jeg sykemeldt pga lidelsen, depresjon, angst og ptsd. Jeg synes at det verste med denne lidelsen er å finne venner. Har så sinnsykt lyst på en god venninne, en jeg kan dele hverdagen min med på snap og treffes noengang for filmkveld hjemme. Men jeg klarer rett å slett ikke å få venner, kan ikke prate med folk også tør jeg ikke. Alle som har prøvd å bli venn med meg har jeg skyvet unna for jeg er ikke verd å bli kjent. 1
Sillyline Skrevet 14. mars 2018 #12 Skrevet 14. mars 2018 Før hadde jeg diagnosene angst, depresjon, unnvikende personlighetsforstyrrelse og ptsd. Fungerte ikke i hverdagen i det hele tatt. Gikk mange år i terapi, og prøvde også medisiner mot angst og depresjon. Det eneste som hjalp av terapi var kognitiv terapi. Medisinene gjorde det egentlig bare verre, så de gikk jeg ikke på over en lengre periode. Fant senere ut at jeg hadde ADHD. Fikk hjelpen jeg trengte, og nå fungerer jeg endelig. Har faktisk begynt å få tilbake troen på at jeg også skal kunne bidra med noe til samfunnet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #13 Skrevet 14. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør deg usikker og sliten? Vi med denne diagnosen unngår at andre blir kjent med oss. Jo mer vi avslører og viser av vår personlighet, jo større blir frykten for å bli kritisert. Er det der det ligger? Anonymkode: be95f...4be Ts her: Ja det også at hvorfor skal de bli kjent med meg jeg som bare er der midlertidlig. Livredd kritikk og ikke skulle gjøre en bra nok jobb. Bli godtatt. Går som regel bra helt i starten på en ny jobb, men så blir jeg stressa når jeg føler jeg må bevise noe for å få bli når datoen for vikariatet nærmer seg. Anonymkode: 789b5...fa3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #14 Skrevet 14. mars 2018 2 timer siden, Pillow of Dragon skrev: Jeg har litt vanskelig på jobb. Det er noen personer som er vanskelig å jobbe med, mens noen andre går det greit med. Akkurat nå er jeg sykemeldt pga lidelsen, depresjon, angst og ptsd. Jeg synes at det verste med denne lidelsen er å finne venner. Har så sinnsykt lyst på en god venninne, en jeg kan dele hverdagen min med på snap og treffes noengang for filmkveld hjemme. Men jeg klarer rett å slett ikke å få venner, kan ikke prate med folk også tør jeg ikke. Alle som har prøvd å bli venn med meg har jeg skyvet unna for jeg er ikke verd å bli kjent. Ts her: Venner har jeg ikke. Kun nettvenner. De kan aldri komme overraskende på besøk og jeg føler ikke at jeg trenger å unngå de slik jeg unngår andre. Hater besøk av fremmede, kun svært nær familie som kommer på besøk. De jeg ellers har stolt på tidligere har vist seg å ikke være til å stole på så da trekker jeg meg inn i skallet mitt. Anonymkode: 789b5...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #15 Skrevet 14. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her: Ja det også at hvorfor skal de bli kjent med meg jeg som bare er der midlertidlig. Livredd kritikk og ikke skulle gjøre en bra nok jobb. Bli godtatt. Går som regel bra helt i starten på en ny jobb, men så blir jeg stressa når jeg føler jeg må bevise noe for å få bli når datoen for vikariatet nærmer seg. Anonymkode: 789b5...fa3 Det er en vanskelig diagnose å leve med. Vi er redde for kritikk, så utad og ellers er vi ofte perfeksjonister og flinke som har en intens trang til å gjøre alt riktig fordi vi er så redde for kritikk. Folk misforstår oss derfor lett. Du gjør helt sikkert en god jobb. Det er vanlig at vi gjør vi som jobber. Det er det sosiale som er helvetet, unnskyld uttrykket. Anonymkode: be95f...4be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå