AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Typen min ønsker at vi skal prøve trekant. Jeg vurderer dette sterk for det virker litt spennende. Samtidig er jeg litt nervøs for å gjøre det. Selv om jeg ikke er en sjalu person er jeg redd jeg skal føle sjalusi over dette. Planen er at hvis vi gjør dette blir det med en fremmed. Noen som har erfaring med dette og kan fortelle meg litt om åssen dere opplevde dette? Anonymkode: 8c49e...d12
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Vi gjorde det med en ekstra mann. Drakk litt vin og så dro de på soverommet først, så de skulle komme i gang til jeg kom. Ble mest at han hadde sex med henne mens jeg så på. Følelsen var at det var deilig å se at hun hadde det deilig, men og en liten følelse av sjalusi.Var ganske sterkt å se henne ligge der å bli tilfredsstilt av en annen.Dagen etterpå hadde jeg sex med henne to ganger. Føler bare at vi kom enda nærmere sammen og at hun er ei flott dame som jeg elsker. Vi hadde ikke kontakt med mannen etterpå. Ingen dårlige følelser senere. Anonymkode: 7ddad...fcf 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Jeg har hatt trekant, og selv om det er gøy å ha prøvd, kunne jeg aldri gjort det med en kjæreste. Jeg er ikke en sjalu person, men bare tanken på å se han ha sex med noen andre, eller at jeg ikke skal være nok. Neitakk. Anonymkode: a5d91...956
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 10 timer siden, Alina82 skrev: Hvor er dere fra ? 🤪 Buskerud Anonymkode: 8c49e...d12
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #6 Skrevet 15. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Buskerud Anonymkode: 8c49e...d12 Drammen er kjent som Norges Sodoma. Ingen problemer med å få seg noe der, uansett hva du skal ha. Anonymkode: 1833d...9a1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #7 Skrevet 15. mars 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drammen er kjent som Norges Sodoma. Ingen problemer med å få seg noe der, uansett hva du skal ha. Anonymkode: 1833d...9a1 Godt det hvis vi velger å gjøre det Anonymkode: 8c49e...d12
Jentadi Skrevet 15. mars 2018 #8 Skrevet 15. mars 2018 Jeg har gjort det som singel. Ville vært skeptisk til å gjøre det i forhold - redd for å ødelegge noe som ikke kan repareres. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå