Gå til innhold

dere som går uten prevensjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvordan er menssyklusen deres? kommer mensen på samme dag hver gang? sluttet på ppillen for over 6 mnd siden og kroppen er enda ikke helt tilbake som før. Har gått opp i vekt, fått noe mer kviser, og syklusene mine er rare. Skulle hatt mensen denne uka men enda ikke kommet(bruker en app som hjelper meg med det), begynner å bli litt bekymret. De angre gangene har den kommer den uka jeg har tenkt men, ikke samme dagene hvertfall..skal til gynekolog snart så får spørre der, men noen her inne som har noen erfaringer med dette? 

Anonymkode: c90ce...24f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine menstruasjoner kommer som regel ikke på "samme dag" hver gang. Alt fra 26-35 dager mellom hver menstruasjon.

Skrevet

Jeg er i samme bås. 6 mnd. uten hormonprevensjon, og føles som kroppen blir mer koko for hver uke som går. Fått masse kviser, mer smerter og mens kan variere fra 6–9 uker mellom hver gang.

Likevel tror jeg dette vil stabilisere seg. Vet bare ikke når. Hormonprevensjon henger nok igjen i kroppen en stund, og kanskje den trenger å finne en ny balanse?

Kanskje en lege kan svare mer på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Så godt som aldri brukt prevensjon (på over 20 år) og syklusen er ingen klokke. Kan få mensen på dagen, eller en uke over. Det er normalt for meg :) 

Anonymkode: 63688...1b7

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste har ikke en 30 eller 31 dagers syklus. Det er forresten ikke noe farlig å ikke ha en jevn syklus. Før jeg begynte på p-piller hadde jeg aldri jevn syklus, men man har jo eggløsning likevel sånn at det absolutt er mulig å bli gravid  

Anonymkode: 06268...9fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde 28dager syklis

Anonymkode: 40feb...728

AnonymBruker
Skrevet

Min syklus varierer litt. Jeg kan ha fra 25-29 dagers syklus.Har ikke gått på noen form for prevensjon etter siste fødsel for over 3 år siden, så kan ikke skylde på at kroppen ikke har stabilisert seg.

Anonymkode: c9f85...533

Skrevet

Jeg får mensen på ca samme tidspunkt hver mnd, men kan variere med ett par dager av og til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde 29 dagers syklus, men er nok veldig normalt med variasjon opptil en uke hvertfall.

Anonymkode: 43759...318

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en syklus som varierer veldig, vil nesten ikke kalle det en syklus en gang... Alt fra 31 til 56 dager, jeg bruker en app for å registrere syklus og den har regnet gjennomsnittet til 41 dager med eggløsning på dag 28.

Anonymkode: b34a2...575

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...