Gå til innhold

Hvor lenge er barnet i BHG?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han leveres 07:15 ca, og hentes alt fra 15:30 til 16.00 ca. Av og til hentes han tidligere også. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, selvfølgelig vil jeg ikke at han skal være så lenge, men vi må desverre.

Jeg starter 8 på jobb og slutter litt forskjellig. 15:30, 14:00, 13:00 og 12:45.  De dagene jeg slutter tidlig så pleier jeg å hente han tidligere også, men dagen ejg slutter 12:45 så henter jeg fortsatt ikke før gjerne kl 3. Det er den store rydde og vaskedagen min ;)

Samboeren starter kl 7 og slutter 15.00(men har ikke mulighet til å hente i bhg pga jobbil og ikke plass til oppbevaring av barnesete)

Gjest GoldenLioness
Skrevet (endret)

Leverer ca. 08.30 og henter 15-15.30.

2,5 år.

Da er han der i kjernetiden mellom 9-15 og får med deg både samlek, turer, lunsj, dupp og mellommåltid.

Endret av GoldenLioness
AnonymBruker
Skrevet

TS 

Dere som leverer sent og henter tidelig. Jobber dere redusert? 

Anonymkode: 79bfe...263

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 

Jeg jobber natt, så de dagene jeg har fri eller skal på natt, leverer jeg sent og henter tidlig.

Anonymkode: d3265...233

Gjest GoldenLioness
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 

Jeg er på aap grunnet ME.

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett ca 7:45 til 15:30. Barna er 1 og 4. 

Anonymkode: 2db45...2ee

Skrevet

Frøken på 3 år som blir levert rundt 8.30 og hentet 15.30 ish. Henter tidligere innimellom.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg i permisjon med yngstemann. Leverer da ca. 09.30-10 og henter kl. 15. 

Da jeg var i jobb leverte jeg ca. 07.30 og hentet ca. 16.30. 

Anonymkode: 7af9b...222

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og faren til barnet mitt har delt omsorg.

Faren har mye fri de ukene han har barnet og da har barnet litt kortere dager, vanligvis fra 7-8 timer.

Jeg jobber 100% dagtid og har litt reisetid til jobb, så når jeg har barnet blir det ofte 9 timer i bhg per dag. Jeg prøver å jobbe inn litt når barnet er hos faren og avspaserer litt når det er mine uker for å kunne korte ned dagene til kanskje 8 timer innimellom, men det går ikke hver dag. Moren min henter også av og til for meg, og da får barnet ca 7 timers dager. 

Jeg kjenner litt på dårlig samvittighet for at barnet har så lange dager i bhg, men jeg har ikke mulighet til å jobbe redusert, så da må det bli slik. Heldigvis trives barnet godt i bhg og vil ofte ikke hjem når jeg henter :P 

Anonymkode: c541c...dec

AnonymBruker
Skrevet

Barnet er 3,5 år.

Anonymkode: c541c...dec

AnonymBruker
Skrevet

Maks 6 t

Fri en dag i uken

Gikk ned i stilling 

Anonymkode: 13050...9c1

AnonymBruker
Skrevet

1,5 år og er i bhg fra 09:00-14:30-15:00 ish. 

Anonymkode: 6b088...644

AnonymBruker
Skrevet

1.5 år. Ca 7.45-15.15, sover rundt 2 timer. Kommer vi senere er noen ferdig med frokosten og har begynt å leke, da blir han  urolig. Vil si ca halvparten av avdelingen har samme rutine.

Anonymkode: 41a65...1df

Skrevet

Er i barnehagen fra 8-15 hver dag. :) Begge jobber fullt. Men han jobber skift og jeg kan ta med meg en del jobb hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Har en på 1,5 år som går fulltid i barnehagen. Han leveres av mannen alt mellom 07:00 og 07:30 og jeg prøver å få hentet han 15:30. På fredager blir klokka nærmere 16:00 før jeg får vært der da det er masse kø ut av byen. Vi har ganske fleksible jobber, men med jobb 3 mil unna for begge to og mye trafikk blir det så klart en del timer i barnehagen. Men guttungen stortrives og det gjør jo ting mye enklere :) 

Anonymkode: 7b0a2...f4b

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Arkana skrev:

Jeg synes personlig 9 timer i barnehage er for mye, men må man så må man. De jeg kjenner som har fleksible jobber pleier å gjøre slik at den ene begynner litt senere på jobb og leverer i barnehagen, den andre begynner tidligere på jobb og kan derfor slutte tidlig og hente tidlig. Våre har pleid å være i barnehagen fra 9 til 15.

Alle vi vet om har barna i barnehagen kl 08:00-17:00. Dette pga begge jobber.

Anonymkode: c2841...df6

AnonymBruker
Skrevet

Leverer ca 07.30 og henter mellom 15 og 16. Alt ettersom når jeg slutter. Jobben min følger skoleruta, så til gjengjeld har barnet fri i alle ferier, helligdager og langhelger. 

Anonymkode: c6e18...917

Skrevet

Leveres 8:15 og hentes 15:15, barnet er fire. Mannen jobber redusert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...