Gjest Annbjørg Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Jeg trener styrke 4 ganger i uken. Er ikke så veldig glad i kardio, derfor tenkte jeg å bare ta en runde på 30 min hver morgen eller noe... Er det nok liksom? Vil jo gjerne ha litt god kondis...
Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 30min hver morgen er jo ikke så dårlig ! Hva slags kardio trener du ?
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Du har kanskje ikke funnet en aktivitet du synes er morsomt? Utholdenhetstrening kan være så mangt, fra jogging/løping, sykling/spinning, aerobic, svømming.... For å øke kondisjonen, bør du ha en OK høy intensitet over tid, men litt er bedre enn ingenting, og 30 minutter er en fin start.
Gjest Annbjørg Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 Glemte å si at jeg trener hovedsakling spinning og stavgang... Er ikke så mange andre muligheter, bor ganske langt fra byen. Har prøvd å jogge, men får så vondt i knærne.
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #5 Skrevet 16. februar 2005 Spinning er kjempebra for kondisjonen, spesielt intervalltimer. Hvis du i tilleg legger inn noen lengre økter med moderat intensitet (ala Langkjøring på SATS), vil du i tillegg forbrenne ekstra fett. Hva med sykling, når sesongen nærmer seg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå