AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Jeg trodde feminisme var én ting, at det har én definisjon i bunn. Men når jeg spør forskjellige feminister så får jeg noen ulike svar. Du som kaller deg selv feminist, hvis jeg spør "hva gjør deg til en feminist?", hva svarer du da? Anonymkode: 03964...b5e
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg trodde feminisme var én ting, at det har én definisjon i bunn. Men når jeg spør forskjellige feminister så får jeg noen ulike svar. Du som kaller deg selv feminist, hvis jeg spør "hva gjør deg til en feminist?", hva svarer du da? Anonymkode: 03964...b5e Like muligheter, ingen hindring. Men i dag så betyr feminisme på bekosting av menn og dogmatisk tro på en ideologi. I Norge så er inter seksjons feminisme størst ca 60%: offer pyramide der hvite menn er nederst og svarte damer er på toppen og tro på patrakatet. Normale og rasjonelle feminister eksisterer ikke lengre, de er er ute av det akademiske og jobber. De er erstattet av radikale. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå