Gå til innhold

Gaupen`s tanker

Gaupen
 Del

Anbefalte innlegg

Kjære dagbok :)

Her skal eg legge alle mine tanker.. Hmm det kommer nok til å bli en del ja, siden eg fordet første er jente .. hehe Men skal allefall skrive alt fra det negative til det positive :-)

....Glad....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått svar på min første innsending. Fikk karakter 6 (som er det beste ;-) ) Så stolt av meg selv...

Jippi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kjempegod karakter.

Hyggelig med ny dagbok i området.

Takker så meget kjære du :-) :danse:

Eg har "psycho Gaupen" også, men navnet var for dumt hehe -

Dagbok er morro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til ukas verste dag... I hate manday`s ... lalal I hate Manday`s so very bad.. Lala tumbli dummm :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er ikke akkurat yndlingsdagen, men det blir jo fort tirsdag, og så er det onsdag og halve uka er gått. Torsdag lader man opp til fredag, og fredag er det helg. Så - egentlig er mandag et hvileskjær i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er ikke akkurat yndlingsdagen' date=' men det blir jo fort tirsdag, og så er det onsdag og halve uka er gått. Torsdag lader man opp til fredag, og fredag er det helg. Så - egentlig er mandag et hvileskjær i uka.[/quote']

Og nå før du visste ordet av det, så har det blitt torsdag, og denne dagen er nesten over.. Kjenner at kroppen er klar for fredag`s ettermiddag. Trenger en extra hviledag i uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

gratulerer med dagbok :)

og gratulerer med kjempebra karakter. er det lov å spørre hva du studerer?

:vinke:

Selvfølgelig.. Meg er det lov å spørre om alt :-)

Eg studerer økonomi, bedriftsøkonomi, innføring. Er nettstudent, og det er kjempe gøy, men det tar litt tid hehe :-)

Takker for gratulasjoner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp fått vite at eg eg har jobbet med og for i et år er død, fikk sms om det..

Vet ikke hva som har skjedd.. Har ikke jobbet med dem på 2 år, men alikevell..

Rest in peace :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vil min mann ha oss til å flytte langt inn i skogen.. Eg vil ikke det, vil ikke bo på den siden av oslo.. Kanskje litt pga familien som bor der, vet ikke... Men han kommer nok til å flytte uannsett om eg vil eller ei.. Er redd, redd for å flytte så langt vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sliten for dagene, har liksom ikke noe energi å gi til jobben lengre.. Kan det hende at det er værets skyld? Eg ligger meg noen dager ok, men så er det oppigjen om morran som e pyton, blir så fort trøtt og føler meg ikke god..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Andreas sin 2 års dag i dag!!!

Hurra for deg som fyller et år, ja deg skal vi gratulere :P

Eg er en stolt tante for Andy Pandy :bursdag:

:dagensrose:

Kjempe glad i deg nervøen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir bare mer og mer sikker på forholdet til min mann og meg, vi kommer hverandre mye nermare og nermare, og blir kanskje snart klar for et bryllup ?? Min søster giftet seg for noen uker siden, det var ufattelig romantisk, greit og flott :)

Eg går med noen tanker om vårt bryllup allefall, kanskje det blir barn også til neste år? Eg føler meg mer trygg og klar for fremtiden, og familie livet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...