A Trondheim Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 (endret) Slettet Endret 14. mars 2018 av A Trondheim
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Jeg mener det er bedre å konfrontere legen i stedet for nettet. På en annen side vil jeg råde deg til å unngå operasjon i kneet. Gå for magefølelsen. Anonymkode: 4a7e2...26e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Dette har ikke noe på kg å gjøre. De svarene du får her, kan ikke tillegges vekt, og 90% av dem vil være riv ruskende gale. Du bør stole på legen din, og spørre deg selv om du har nok kunnskap til å vurdere om din tolkning av det du leser på nettet er riktig. Det er mange pasienter som har ødelagt for seg selv gjennom å feiltolke eller forlese seg på nettkilder som enten ikke er riktige, eller som ikke egentlig er relevante for egen tilstand. Du bør kommunisere ordentlig med legen din, og stole på at en som har utdannelse, fagkunnskap og erfaring vurderer din tilstand bedre enn hva du selv kan etter å ha lest litt på nettet. Anonymkode: 6785a...495
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 MR bildene di er tolket det er tokningen du har lagt ut till allmenn beskuelse. Å forstå det skriftlige svaret er noe en må være helsepersonell, lege elelr fysioterapeut for å forklare deg. Derfor snakker du med legen. Generelt å operere knær og eller beina vi går på er noe du sksl være meget skeptisk til. Anonymkode: 9bec0...81a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 Det er i alle fall åpenbart fra innlegget ditt at du ikke forstår det som står i rtg beskrivelsen. Du bør høre på legen din, be om second opinion om du er uenig. Å få opptrening med fysioterapeut kan også være en god ide. Å operere i kneet uten at du er absolutt nødt er ikke noe å trakte etter, langt fra alle blir bra og mange blir verre. Anonymkode: 82091...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 Det er ikke du som bestemmer om det blir operasjon. Noen ganger kan skader hele seg selv men det kan ta lang tid. Blir som da jeg ødela menisken på trening. Var veldig vondt og de ville se det an og det gikk seg til med trening. Noen skader gjør det. Det gjorde det ikke. Ortopeden sa at operasjon var en 50/50 sjanse om jeg var villig til det. Fikk operasjon men det tok nesten 1 år før bedring kom. Når går det greit, kan trene samt gå i trappene. En operasjon er alltid en risk. Tror nok legene vet bedre enn google og du. Anonymkode: 99054...7a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå