Gå til innhold

"Det er bare å laste ned en app!"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei for tenk, det er ikke det! Er så lei av bedrifter som maser om at man skal laste ned appene deres, greia er at jeg har ikke nok lagringsplass på tlf til flere apper og de jeg har MÅ jeg ha. Dette gjelder også jobben min, de maser om at vi skal laste ned og bruke alle appene de lanserer. NEI jeg kan ikke det. Grrr. Da har jeg fått tømt meg. 

Anonymkode: 8e3f7...a5f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei for tenk, det er ikke det! Er så lei av bedrifter som maser om at man skal laste ned appene deres, greia er at jeg har ikke nok lagringsplass på tlf til flere apper og de jeg har MÅ jeg ha. Dette gjelder også jobben min, de maser om at vi skal laste ned og bruke alle appene de lanserer. NEI jeg kan ikke det. Grrr. Da har jeg fått tømt meg

Satt du på dass når du skrev dette? Eller dro du den?

Anonymkode: dc9c1...06d

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei for tenk, det er ikke det! Er så lei av bedrifter som maser om at man skal laste ned appene deres, greia er at jeg har ikke nok lagringsplass på tlf til flere apper og de jeg har MÅ jeg ha. Dette gjelder også jobben min, de maser om at vi skal laste ned og bruke alle appene de lanserer. NEI jeg kan ikke det. Grrr. Da har jeg fått tømt meg. 

Nekter sånt jeg også. Syns det er så utrolig mye støy fra alle kanter. En ting er at alle butikker man handler i spør automatisk: "Er du medlem?" "Vil du bli? Da får du sånnogsånnogsånn". Jobben anser meg nok som temmelig sær, men gidder ikke å gi en forklaring engang; får være grenser for hvor lang inn i intimsfæren de prøver å presse seg!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Satt du på dass når du skrev dette? Eller dro du den?

Anonymkode: dc9c1...06d

🙄

Anonymkode: e5a2a...7de

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenk at noen satte ord på det mange ergrer seg over, at det bare er å laste ned en app! 

Sist jeg fikk beskjed om det var fra legekontoret. De kunne ikke ta i mot kontanter, og fakturaen lå i pasientsky. Det var bare å laste ned appen.  :raven: Neitakk. 

Anonymkode: 563a8...bd7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jobben din krever at du tester ut apper for dem eller at du må bruke de i forbindelse med jobben, så kanskje du kan overtale de til at dere får jobbmobil?

Anonymkode: 47f8b...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...