Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Jeg vil gjerne sortere ut mail ifra èn bestemt adresse til å havne i en bestemt mappe, isteden for i den vanlige innboksen. Jeg har kalt mappen privat, men lurer på hvordan jeg skal få mail fra denne adressen til å havne direkte i denne mappen ?
Cronos Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 Hvis du har norsk versjon: Klikk på 'Organiser' (du får opp et nytt "vindu") Velg 'Lag regel...' sier seg nesten selv hvordan du gjør resten. Lag regel for å flytte nye mailer 'FRA' 'NAVN HER' til 'PRIVAT' Du må bruke litt skjønn på oversettingen, for jeg har engelsk versjon.
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Tusen takk, jeg skal prøve det :-)
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Hvor finner jeg organiser ? :klø: Jeg har norsk versjon.
Cronos Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Emm... vet ikke helt, men det er et gult ikon enten på verktøylinja, eller så finner du det under 'Verktøy'-menyen. (Fil - Rediger - Vis - Favoritter - Verktøy - Hjelp) Et gult ikon i form av mange, små firkanter. (Det er ikke engang sikkert det heter 'Organiser', men det heter ihvertfall Organize på inglisj). Hufff... :-? Hvorfor skal man drive og oversette program til lokale språk. Blir helt umulig å finne frem....
Xantippe Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Heter ordne på norsk. Du har outlook da? Og ikke Outlook Express - det er litt forskjell på dem.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 Jeg fant, jeg fant ! Tusen hjertelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå