Gå til innhold

Sounding.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er å føre en stang inn i urinrøret. Noen som har prøvd, eller kunne tenke seg å prøve? 

Anonymkode: c94f4...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næsj, har fått satt inn kateter flere ganger å det er ikke behagelig. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd ut dette, og det er ikke direkte godt. Men mer frekt. Anbefaler å gå for Rosebud sounds, og ikke de solide stengene da førstnevnte gir mer nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Har nå aldri prøvd å føre noe opp der for noe seksuelt, så kan ikke si det var godt. Men i riktig setting og stemning er det kanskje ikke så ille. Det er en ilende og kilende følelse når noe blir ført igjennom prostata. Men av egne grunner tør jeg ikke leke med slikt, for stor risiko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SETT det bli gjort, men ikke gjort selv.
Det skal sies at disse stakkars submannfolka samtykket til alt dette; De fikk prøve helt vanlig sounding, også med tabascosaus på sounding pinnene....... så kan dere tenke dere hva som var best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sounding blir mer og mer populært. Veldig mange menn som ikke er subs bruker dette alene også. Til og med noen damer sounder selv. Selger masse dilatorer i butikken jeg jobber i. Stål, silikon og med strøm. Store og små. Spermstoppere og vibratorer. Det er mye å velge i. Om du er førstegangsbrukende ville jeg anbefalt å starte smått i silikon. Husk glidemiddel, leketøysrens og renslighet. Husk å tisse etter bruk -du kan lett få UVI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...