AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Hvis hun er for vid, eller er det overfladisk? Er jo best for mannen hvis han får mye friksjon under samleie, men er jo mange måter å ha sex med og er ikke nødvendigvis det som er avgjørende. Andre ting i et forhold er jo minst like viktig, men hvis man har prøvd ei som er trang og er vandt med dette, så vil det kanskje føles litt nedtur å kjenne så lite under samleie. Anonymkode: 236f0...3f8 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Herregud dere menn er så butthurt over at noen kvinner velger bort menn med små peniser. Anonymkode: 777e2...65e 20
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Hun jeg er med nå er ganske vid i forhold til exen jeg var lenge sammen med. Det som også er dumt er at exen også fikk vaginal orgasme ganske lett, så føler at selve samleiebiten ikke er den samme som før. Men ellers er hun ei veldig bra jente, og hadde følt meg så slem hvis jeg dumpa henne pga dette. Men man kan jo ikke noe for hva man føler, og hva man er vandt til da. Anonymkode: 236f0...3f8 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud dere menn er så butthurt over at noen kvinner velger bort menn med små peniser. Anonymkode: 777e2...65e Hva har det med saken å gjøre? Hvorfor er menn butthurt over å ha preferanser og ikke kvinner? Anonymkode: 236f0...3f8 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sleeve!!! Anonymkode: 158d7...026 Det gir jo ikke mannen så mye nytelse. Er jo for dama sin del isåfall. Mange jenter er jo trange så hvorfor skal man ikke kunne velge ei som er trang da? Anonymkode: 236f0...3f8 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 Full respekt for preferanser. Jeg er kvinne og foretrekker virile menn med tykt utstyr. Jeg har nå funnet meg en som er nettopp alt dette, men hvis ikke jeg har andre grunner som holder oss sammen, ville jeg heller definert ham som FF og ikke gått inn i noe forhold fordi: Det KAN hende at han en dag blir impotent, mister lysten eller blir syk på et eller annet vis som gjør at jeg ikke lengre kan ha like bra glede av hans utstyr som jeg har nå, så jeg spør meg selv om jeg fortsatt ville vært sammen med ham om han hadde en tynn mindre pikk og svaret er JA! Så - her har du tankekorset. Du kan gå fra dama, finne deg ei med trangere mus som gir deg kjempenytelse, men er hespetre så det holder. Eller blir vid etter en fødsel eller tre. Your Choice. Anonymkode: 6ed14...e33 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #8 Skrevet 13. mars 2018 Hvis hun ikke betyr mer for deg enn et knull, så selvfølgelig. Men når er et forhold ganske mye mer enn bare sex, ihvertfall hvis man er over 16 år. Be henne om å stramme musklene i skjeden under sex, det burde hjelpe en god del. Anonymkode: a7ca3...564 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #9 Skrevet 13. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har det med saken å gjøre? Hvorfor er menn butthurt over å ha preferanser og ikke kvinner? Anonymkode: 236f0...3f8 Så fort det kommer en tråd her om «kvinner, syns dere det er greit at menn er sånn og sånn» så må det komme tråder om «menn, er dette greit?» Anonymkode: 777e2...65e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #10 Skrevet 13. mars 2018 Er du sikker på at hun er for vid, og at ikke du har en for liten penis? Anonymkode: e6881...5eb 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #11 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at hun er for vid, og at ikke du har en for liten penis? Anonymkode: e6881...5eb Ja det er jeg sikker på. Alle andre jeg har vært med har syntes den har vært stor. Så litt nedtur at hun er så mye videre enn de andre jeg har vært sammen med. Kommer ikke så lett da jeg er vandt til mye friksjon under samleie, så samleie føles ikke særlig givende. Anonymkode: 236f0...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #12 Skrevet 13. mars 2018 Er du sikker på at hun er skikkelig opphisset før dere begynner? Jeg kan være vid som en tunell, helt til jeg blir skikkelig kåt. Da svulmer alt opp inni det ;p Anonymkode: bf350...741 1
Chiyo Skrevet 13. mars 2018 #13 Skrevet 13. mars 2018 Hvorfor ikke? Det er jo ikke kjærlighet om du har tanker om å dumpe henne fordi kjønnet hennes ikke passer deg. Da er det jo bedre om hun finner noen som faktisk bryr seg om henne som person. 10
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #14 Skrevet 13. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Full respekt for preferanser. Jeg er kvinne og foretrekker virile menn med tykt utstyr. Jeg har nå funnet meg en som er nettopp alt dette, men hvis ikke jeg har andre grunner som holder oss sammen, ville jeg heller definert ham som FF og ikke gått inn i noe forhold fordi: Det KAN hende at han en dag blir impotent, mister lysten eller blir syk på et eller annet vis som gjør at jeg ikke lengre kan ha like bra glede av hans utstyr som jeg har nå, så jeg spør meg selv om jeg fortsatt ville vært sammen med ham om han hadde en tynn mindre pikk og svaret er JA! Så - her har du tankekorset. Du kan gå fra dama, finne deg ei med trangere mus som gir deg kjempenytelse, men er hespetre så det holder. Eller blir vid etter en fødsel eller tre. Your Choice. Anonymkode: 6ed14...e33 Ja en av livets mange kvaler. Nå finnes det jo damer som er både trange og har alt annet som er bra. Har jo følt meg stor med alle andre jeg har vært med så har desverre aldri vært i denne situasjonen før der dama var videre enn snittet. Kan jo hende at sexlivet uansett hadde blitt dårlig hvis ei dame er trang etter fødsel, men da har man på en måte valgt dette selv. Vet ikke hvor vanlig det er at menn forlater kona etter fødsel pga dette, siden man tross alt har valgt å få barn. Anonymkode: 236f0...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #15 Skrevet 13. mars 2018 Hvis det er et problem så er det jo ikke overfladisk i den forstand. Jeg er selv vid og om typen mente det var et problem ville jeg heller at han skulle dumpe meg tidlig enn å gå og irritere seg over det. Anonymkode: ecdf9...c57 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #16 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, Chiyo skrev: Hvorfor ikke? Det er jo ikke kjærlighet om du har tanker om å dumpe henne fordi kjønnet hennes ikke passer deg. Da er det jo bedre om hun finner noen som faktisk bryr seg om henne som person. Jo er kjærlighet, hvis ikke hadde det ikke plaget meg så mye. Da hadde jeg bare byttet dame med en gang isåfall. Men vil for alt i verden ikke at hun skal få vite at jeg syns hun er vid. Anonymkode: 236f0...3f8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #17 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis det er et problem så er det jo ikke overfladisk i den forstand. Jeg er selv vid og om typen mente det var et problem ville jeg heller at han skulle dumpe meg tidlig enn å gå og irritere seg over det. Anonymkode: ecdf9...c57 Tror ikke alle hadde tatt det like lett som deg, så hadde nok ikke ville sagt den egentlige grunnen isåfall. Anonymkode: 236f0...3f8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #18 Skrevet 13. mars 2018 4 minutter siden, Chiyo skrev: Hvorfor ikke? Det er jo ikke kjærlighet om du har tanker om å dumpe henne fordi kjønnet hennes ikke passer deg. Da er det jo bedre om hun finner noen som faktisk bryr seg om henne som person. Ja helt enig i at hun fortjener noe mere. Hun har jo aldri vært i noe langvarig forhold så kan hende hun har opplevd det før at han gjorde det slutt pga dette. Anonymkode: 236f0...3f8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #19 Skrevet 13. mars 2018 Man er ikke forpliktet til å bli i et forhold med noen man ikke ønsker å være med, uansett grunn. Spørsmålet burde heller være om det er ok å dumpe noen på denne måten. Respekt kan man vise for andre uansett. Anonymkode: a04c0...4fc
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #20 Skrevet 13. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er jeg sikker på. Alle andre jeg har vært med har syntes den har vært stor. Så litt nedtur at hun er så mye videre enn de andre jeg har vært sammen med. Kommer ikke så lett da jeg er vandt til mye friksjon under samleie, så samleie føles ikke særlig givende. Anonymkode: 236f0...3f8 Er du gjennomsnittlig eller er du over gjennomsnittet? Noen som er vide passer bedre seksuelt med dem som har stor penis. De som er veldig trange passer best med dem som har liten penis. Anonymkode: e6881...5eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå