Gå til innhold

Noen som har sett kravebeina mine..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

...Ikke jeg heller.

Jeg skal gifte meg om ett par månder. Jeg skal ha en stroppeløs kjole. Har gått ned en del kg nå ,men problemet er at kravebeina mine ikke synes. Det er jo selvfølgelig ingen krise. Men jeg synes det liksom ser litt penere ut.. :-? Kanskje dette her høres bare dumt ut.. :Gjesp:

Uansett: Er det noen som kan hjelpe meg med å fortelle meg hvilke trenings-øvelser som kan hjelpe meg ?? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Rimfrost
Skrevet

Du må trene kardio (gå,jogge,sykle,svømme osv) for å få ned fettprostenen.

Det finnes ingen styrkeøvelser for kravebeina :P

Skrevet

Det er jo ikke sikkert du er bygd sånn at de syns så godt heller - det er veldig forskjell på det.

Gjest Catwoman
Skrevet
Det er jo ikke sikkert du er bygd sånn at de syns så godt heller - det er veldig forskjell på det.

jepp. Kragebeina mine synes ikke spesielt godt, selv da jeg var veldig tynn var de ikke så veldig fremtredende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mens mine er såpass synlige at det ikke egentlig er pent engang... men hva kan jeg gjøre, liksom?

Vi er ikke likt bygd alle sammen...

Skrevet

Kjenner til problemet.... Har lett og lett uten å finne dem,

uansett hvor tynn jeg er så er de ikke synlige.... :cry:

Skrevet
Du må trene kardio (gå,jogge,sykle,svømme osv) for å få ned fettprostenen.

Det finnes ingen styrkeøvelser for kravebeina :P

Bare utholdenhetstrening altså ?

Gjest Rimfrost
Skrevet

Skal du først trene anbefaller jeg deg å trene litt styrke og. Sørg for å få trent alle de store muskelgruppene... gjerne med frivekter. (viktig å beholde musklene. De strammer deg opp. Og jo mer muskler jo høyere forbrenning)

Men jeg ville først og fremst lagt vekt på kondis ja. Ikke typ blodspurting, men rask gåing/jogging/rolig løping. Gjerne før frokost.

Men som de andre sier her... folk er forskjellig bygd så det kan jo hende kravebeina dine ikke blir så mye mere synlige.

Skrevet

Hvis de ikke synes pga overflødig fett, må du trene kardio, som Rimfrost sier.

Hvis det ikke er pga for mye fett, er det ikke noe du kan gjøre med det.

Skrevet

De kan sminkes litt slik at de ser markerte ut.... Alt sminke kan gjøre i dag.... :wink:

Håper du får et fint bryllup!

Hilsen CC!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...