Gå til innhold

Messenger MSN


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann,

Kan noen si meg hvordan jeg gjör for at Messenger ikke starter automatisk naar jeg slaar paa pc'n?

Ville gjerne brukt det chat-programmet naa og da, men aa se det poppe opp til enhver tid er litt kjipt.

TAKK FOR SVAR!!! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Gå på tools-options-preferences og fjern haken for "run this program when windows starts"12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du avbryter påloggingen og klikker på 'Logg på som annen bruker' kommer brukernavnet ditt opp med blankt passordfelf. Under passordfeltet kan du huke av for husk passord. Hvis du lar det feltet stå åpent logger du ikke på automatisk12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for kjappe svar!

Jeanie, er det i start-menyen jeg finner tools-options etc? Jeg har fransk meny, saa jeg trenger litt hjelp til aa orientere meg! icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IE 5. jeg ser ikke det ikonet jeg....

jeg finner noe som heter AOL instant messinger. men jeg vil jo ha MSN!

Forsøkte å laste det ned i dag, og får beskjed om at den ikke kunne åpne fordi den ikke fant filen CarbonLib. Hva betyr det da?

Nå trenger jeg hjelp!1212[ Dette Innlegg er endret av: Snuppelure den 2002-03-12 19:51 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å laste det ned en gang til. Av og til blir det litt kluss med nedlasting, og da er det bare å prøve en gang til... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...