Gå til innhold

Tafser du mye på mannen din?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn i løpet av en dag, er du en tafsete kvinne?

Jeg er fæl til å klå på utstyret til mannen, gnikke meg litt ekstra unntil, stryke og tease. Han kan stå å ta oppvasken eller noe annet, og da må jeg bare ta for meg litt. Vi har barn i hus, så det er diskret, men elsker å tease, og blikket og smilet som kommer på mannen når han får en overraskende tafs på seg😁

Anonymkode: 7db4b...7d8

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tafsing i hverdagen er viktig

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig seksuelt tafsende nei , men er veldig greit å høre hvordan andre gjør det for å få litt inspirasjon. For tror vi begge savner mer flørt og spenning i forholdet!
Jeg stryker mye på han da, hviler bena på han i sofaen, stryker han i nakken og på ryggen osv, men det er for å vise kjærlighet og ikke pirring. Er ikke så god på det området må jeg innrømme.

Anonymkode: 631ef...880

• Liker 1
Skrevet

Blir en del tafsing, helt klart, men naturligvis når ungene er ute av huset, eller utenfor synsrekkevidde. ;)

• Liker 1
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet

Never! Penis gjør meg kvalm:ac:

Skrevet
14 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Never! Penis gjør meg kvalm:ac:

Hvorfor er du sammen med en mann da?

• Liker 6
Gjest Fjelldronning
Skrevet (endret)
På 12.3.2018 den 23.40, AnonymBruker skrev:Sånn i løpet av en dag, er du en tafsete kvinne?

Jeg er fæl til å klå på utstyret til mannen, gnikke meg litt ekstra unntil, stryke og tease. Han kan stå å ta oppvasken eller noe annet, og da må jeg bare ta for meg litt. Vi har barn i hus, så det er diskret, men elsker å tease, og blikket og smilet som kommer på mannen når han får en overraskende tafs på seg😁

Anonymkode: 7db4b...7d8

Ja. Han tafser på meg også, og det er deilig ;) Vi er gift btw :) Hadde aldri tafset andre enn ektemannen min!

Endret av Fjelldronning
Skrevet

Tafser en mann på en kvinne, får han kr 12.000,- i bot for sex trakassering. Gjør en kvinne det samme på en mann, blir hun kalt frigjort.

Det er på tide med en mannlig frigjøringsbevegelse.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

å tafse er jo litt gøy ^^

Anonymkode: 548e8...c71

• Liker 1
Skrevet

Som en mann så skulle jeg ønsket at jeg ble tafset på. Jeg tar ofte på dama, men dessverre så glemmer hun meg 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Pillow of Dragon skrev:

Som en mann så skulle jeg ønsket at jeg ble tafset på. Jeg tar ofte på dama, men dessverre så glemmer hun meg 

Ikke uvanlig det. Kvinner er ofte ikke seg bevist på slike ting at partner også trenger den slags oppmerksomhet- så klager de på at mannen ikke tar initiativ lenger...de fleste går lei med enveis😊

Anonymkode: 0f9bd...cfb

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Partner og jeg tafser på hverandre. Avstandsforhold, så tafsefaktoren er høy. Når vi ikke er sammen, brukes nudes som tafsesubstitutt. 

Skrevet

Liker å tafse på mange. Og ikke bare en.

AnonymBruker
Skrevet

Tafser masse :laugh:

Anonymkode: 91338...e25

Skrevet
5 timer siden, DominantHr skrev:

Tafser en mann på en kvinne, får han kr 12.000,- i bot for sex trakassering. Gjør en kvinne det samme på en mann, blir hun kalt frigjort.

herregud

Ja jeg tafser en del og skulle gjerne ha tafset mer men har en kjæreste som ikke er så veldig glad i kos/kjærtegn/tafs.. han er nesten litt autist på akkurat det der.. er ikke så glad i fysisk kontakt:(

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Pillow of Dragon skrev:

Vanlig det dessverre... er ikke rart menn er utro...

Anonymkode: 9d2ed...9ef

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, DominantHr skrev:

Ser poenget, men det er kanskje en forskjell på hva som skjer hjemme og hva som skjer på arbeidsplasser og sånt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Klapper han på rumpa av og til :). Oftest når vi klemmer. Gjør det kanskje ikke like ofte som han da. Kanskje jeg burde gjøre det? :P

Anonymkode: 3c36f...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...