Gå til innhold

Hun berørte meg ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skrev sammen i flere uker, og ble enige om å møtes en helg. Stemningen ble fort lidenskapelig mellom oss. Vi endte hjemme hos henne der jeg overnattet. To voksne, begge med kortere og lengre forhold bak seg.

Vi var tent på hverandre. Masse kyssing, og jeg slikket henne flere ganger. Noe samleie ble det ikke. Jeg fikk ikke reisning. Tenkte da at jeg var nervøs for hun var både sexy og villig. I ettertid funderte jeg på at hun aldri tok på meg verken nede eller andre steder på kroppen. Grunnen er i hvert fall ikke manglende tenning på meg. Det skjønte jeg da og fikk tydelig bekreftet i noen lange sms.

Er det vanlig at damer ikke berører sexpartneren?

Anonymkode: 388ad...184

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette din første seksuelle opplevelse? Siden du kommer hit og spør? En dame og en opplevelse, og spør du om damer generelt? Ingen å sammenligne med? :rolleyes:

Anonymkode: d555e...010

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sjenert kanskje? Jeg husker da jeg var yngre så tok jeg også lite på partneren min i frykt for at han ikke ville/ikke ville like det selv om alt talte for at det var greit. Ganske dustete sånn i ettertid :fnise: Jeg er kvinne forøvrig.

Anonymkode: a3fc2...8e4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg berører ikke mannen om jeg ikke vil ha sex eller vil runke han til orgasme , og hvis vi skal ha sex eller noe så venter jeg også lenge til rett før sexen med å røre han. Det er strategisk fordi jeg vil at han skal vare lenge i senga og ikke komme med en gang eller raskt, fordi han er overstimulert på forhånd.

Anonymkode: 98b4a...adf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Interessant! Her har vi to seksuelt erfarne mennesker der den ene ikke berører eller kjærtegner den andre. I dette tilfelle er kvinnen den totalt passive. Liten respons.

jeg har sett flere tråder her der situasjonen er omvendt. En mann som ikke berører eller kjærtegner en kvinne. ikke noe forspill, men vil ha samleie. Reaksjonen fra indignerte lesere er : Løp!

Hvorfor denne forskjellen i reaksjon? Hvorfor så liten forståelse for en manns følelser og reaksjoner?

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei det er ikke vanlig. Jeg berører alltid partneren under seksuell lek eller intimitet. Vil tror at hun er sjenert siden dette er deres første gang? 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Nei det er ikke vanlig. Jeg berører alltid partneren under seksuell lek eller intimitet. Vil tror at hun er sjenert siden dette er deres første gang? 

Denne damen var absolutt ikke sjenert når det gjaldt egen kropp, og hun fikk flere orgasmer. Det var ingenting som jeg av erfaring kan karakterisere som vanlig sjenerthet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne damen var absolutt ikke sjenert når det gjaldt egen kropp, og hun fikk flere orgasmer. Det var ingenting som jeg av erfaring kan karakterisere som vanlig sjenerthet.

Hun har nok dårlig efaring med menn som kommer fort.

Anonymkode: 98b4a...adf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ca 40 år selv og jeg oppfattes nok definitivt ikke som sjenert men har ikke mye erfaring fra forhold og fast sexpartner. Han jeg er med nå har jeg et veldig åpent og eksperimentellt sexliv med, men jeg må allikevel si at jeg blir usikker når en fyr har/får slapp penis, særlig hvis jeg ikke klarer å suge eller runke den opp igjen ganske fort. Kan nok oppfattes som at jeg ikke liker eller vil ta i fyren, men blir som sagt veldig usikker bare. 

Anonymkode: d69d3...4c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ca 40 år selv og jeg oppfattes nok definitivt ikke som sjenert men har ikke mye erfaring fra forhold og fast sexpartner. Han jeg er med nå har jeg et veldig åpent og eksperimentellt sexliv med, men jeg må allikevel si at jeg blir usikker når en fyr har/får slapp penis, særlig hvis jeg ikke klarer å suge eller runke den opp igjen ganske fort. Kan nok oppfattes som at jeg ikke liker eller vil ta i fyren, men blir som sagt veldig usikker bare. 

Den er jo grei, men i ts' tilfelle så hadde hun ikke gjort noe for å få ham stiv. Hvis dette er en voksen dame, så kan det tilskrives noe hun har lært seg til fra tidligere forhold.  Partneren min må nærmest minnes på at jeg også trenger litt stimulering noen ganger. Hvis vi er sammen om å fingre henne, så glemmer hun alt rundt seg. 

Anonymkode: f1c53...738

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den er jo grei, men i ts' tilfelle så hadde hun ikke gjort noe for å få ham stiv. Hvis dette er en voksen dame, så kan det tilskrives noe hun har lært seg til fra tidligere forhold.  Partneren min må nærmest minnes på at jeg også trenger litt stimulering noen ganger. Hvis vi er sammen om å fingre henne, så glemmer hun alt rundt seg. 

Anonymkode: f1c53...738

TS her: Ja, dette var jo kjernen i saken. Hun gjorde ingenting. Og vi snakker om en voksen 40+ og erfaren dame. Hun var ellers helt topp; sexy, lekre former og sensuell. Jeg har stusset på om enkelte damer føler seg ukomfortabel med å ta på eller suge en slapp penis. Altså at de venter til den allerede er stiv.

Uansett er det litt interessant i et kjønnsperspektiv, hvor annerledes og fordømmende kvinner blir i tråder der mannen ikke gjør noe for hennes nytelse. Da er det full fordømmelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Ja, dette var jo kjernen i saken. Hun gjorde ingenting. Og vi snakker om en voksen 40+ og erfaren dame. Hun var ellers helt topp; sexy, lekre former og sensuell. Jeg har stusset på om enkelte damer føler seg ukomfortabel med å ta på eller suge en slapp penis. Altså at de venter til den allerede er stiv.

Uansett er det litt interessant i et kjønnsperspektiv, hvor annerledes og fordømmende kvinner blir i tråder der mannen ikke gjør noe for hennes nytelse. Da er det full fordømmelse.

Ordla meg litt klønete. Har vært borti settinger der jeg prøver å suge/runke en slapp penis, og den forblir slapp. Dette gjør at jeg i senere tid med andre kanskje har latt være å ta på penis, eller latt være å suge/runke fordi jeg blir usikker, usikker på om fyren faktisk er så gira, er jeg dårlig på å "behandle" penis etc.

Utrolig teit av deg å dra inn kjønnskampen forresten, inntil da virket du som en reflektert fyr. Bare fordi man prøver å gi en mulig forklaring istedenfor å slakte oppførselen til dama så er man plutselig fordømmende... skjønner ikke på hvilken måte du mener at det er fordømmende. 

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt blir en penis stiv bare du ser litt lekent på en mann som er forelsket i deg, så kan hende det var det som gjorde henne usikker? Sa du at det var usikkerhet  fra din side som gjorde at den var slapp? Kan hende det var dette som bidro til at hun ble usikker også :)

Endret av Mysticgirl
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Mysticgirl skrev:

Normalt blir en penis stiv bare du ser litt lekent på en mann som er forelsket i deg, så kan hende det var det som gjorde henne usikker? Sa du at det var usikkerhet  fra din side som gjorde at den var slapp? Kan hende det var dette som bidro til at hun ble usikker også :)

Med deg er nok normalen at menn får stå før du rekker å få tatt av de buksa:fnise: Men litt usikker på om det er normalen altså:P

Anonymkode: eb878...434

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Med deg er nok normalen at menn får stå før du rekker å få tatt av de buksa:fnise: Men litt usikker på om det er normalen altså:P

:fnise:

Anonymkode: 31956...e6d

Gjest Mysticgirl
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil nok tro at normalt så har menn ståpikk lenge før klærne faller ,uansett om det er deg eller meg  ;)  Nå har jeg hatt mange kjærester opp gjennom årene og aldri opplevd at jeg må fysisk berøre en pikk for at den skal få stå om han er opphisset, om han ikke har prestasjonsangst da. Noe denne fyren jo har. Så dermed kan det jo selvsagt være det som gjør damen usikker

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ordla meg litt klønete. Har vært borti settinger der jeg prøver å suge/runke en slapp penis, og den forblir slapp. Dette gjør at jeg i senere tid med andre kanskje har latt være å ta på penis, eller latt være å suge/runke fordi jeg blir usikker, usikker på om fyren faktisk er så gira, er jeg dårlig på å "behandle" penis etc.

Utrolig teit av deg å dra inn kjønnskampen forresten, inntil da virket du som en reflektert fyr. Bare fordi man prøver å gi en mulig forklaring istedenfor å slakte oppførselen til dama så er man plutselig fordømmende... skjønner ikke på hvilken måte du mener at det er fordømmende. 

Da misforstår vi hverandre. Jeg er jo nettopp ute etter en forklaring, og har fått flere gode svar. Samtidig må det gå an å påpeke et inntrykk jeg har i andre tråder der kvinner klager på menn som ikke viser de noe oppmerksomhet, altså ikke bryr seg om forspill. Jeg synes bare reaksjonene da blir mer fordømmende mot mannen enn tilfellet er mot kvinnen i denne tråden.

Det er vel ikke lite reflektert å ha to tanker i hodet samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann som ikke er noe flink til å ta på meg. Når jeg kommenterer det (en sjelden gang) så sier han at det er så deilig at han glemmer å ta på meg.

Jeg tar mye på han, suger og klår ;). I mitt hodet så er det rart å ikke ta på partneren, men vi er jo forskjellige. 

Anonymkode: 8bfef...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...