AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #21 Skrevet 12. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan begynne å lekke urin mange år etter et svangerskap. Blir trusa våt da? Anonymkode: ddd4d...a14 Nei. Trusen blir ikke våt. Har kanskje vært en liten dråpe max. Men sjeldent. Mdn må ofte tisse. Og ofte mye. Anonymkode: 1782f...341
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #22 Skrevet 12. mars 2018 Du kan ha urinveisinfeksjon. Det kan gi skikkelig kraftig urinlukt som setter seg i underlivet. Anonymkode: 5cabf...c40
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #23 Skrevet 12. mars 2018 Som ab over meg sier, det kan være urinvegsinfeksjon. Du trenger ikke har andre symptomer som svie ved vannlating for å ha det, så ville sjekket det bare for sikkerhets skyld! Lykke til, Håper du finner ut av hva lukten kommer av:) Anonymkode: dd73a...9bd
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #24 Skrevet 12. mars 2018 Har og fått det, de siste månedene. Er ikke så morsomt å dra til lege med. Men blir "verre" på meg ved trening o.l. lukten blir nesten borte når jeg bruker truseinnlegg. Og er i perioder. Virker ikke som det har noen sammenheng med infeksjon/uvi så håper flere som har opplevd dette svarer Anonymkode: d92e1...9ea
EvaLena Skrevet 12. mars 2018 #25 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe er trøtt. Ordene strømmer ikke akkurat på 😂 Vagina høres bare weird ut Anonymkode: 1782f...341 Glufse høres beskrivende ut. En mellomting mellom mus og fitte 😊 Kom deg til legen, høres ut som bakteriell vaginose
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå