Gå til innhold

Hvordan tenker mannfolk i et slikt tilfelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sendte en snap da jeg var i bussen. Snappen ble sendt til alle mine venner på min kontaktliste, inkludert han jeg snakker med. 

Jeg tok altså et bilde av logoen fra plakaten "The Well" som hang inne i bussvinduet. Kun logoen, og ikke av et par i bassenget. Og så skrev jeg "Hvem har vært der?" og så solbrille-emoji og stjerner. 

Den snappen åpnet han, men han svarte ikke! Tror dere virkelig han tenkte at jeg hintet til noe? (Til om hvis han ikke har vært der så drar vi sammen?) 

For det var OVERHODET ikke intensjonen :P

Anonymkode: 803b2...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan like godt bety at jeg spør fordi jeg vil dra dit med en venninne! 

Anonymkode: 803b2...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han tenkte at dette var helt uinteressant... Hvorfor skal han tenke at du inviterer han dit når du ikke spør om det??? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Mulig han antok nettopp at det var mest tiltenkt venninner og at han ikke var primærmålgruppen for beskjeden, påfulgt av at han ikke gadd å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det meningen man skal svare?

Anonymkode: 153e1...cc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært interessert hadde jeg umiddelbart svart "Når skal vi dra?". Så hadde du fått en anledning til å klargjøre. Hvis jeg ikke var så interessert så hadde du måttet leve i uvissheten. Forøvrig synes jeg Snap suger av nettopp slike grunner som du beskriver. Konteksten rundt utsendingen er ofte vel så interessant som innholdet, og det får man lite info om på Snap.

Endret av Kreator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, når man sender en felles snap på mystory så tror ingen at den er personlig til seg, spesielt når han ikke svarer deg en gang! så slapp helt av du!  Om noe, så tenkte han vel at du kanskje hadde noen venninder du ville høre erfaringer fra, og IKKE at du mente at du og han (som ikke engang tok meldinga til seg og svarte) skulle dra.

Anonymkode: 0ac2c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, når man sender en felles snap på mystory så tror ingen at den er personlig til seg, spesielt når han ikke svarer deg en gang! så slapp helt av du!  Om noe, så tenkte han vel at du kanskje hadde noen venninder du ville høre erfaringer fra, og IKKE at du mente at du og han (som ikke engang tok meldinga til seg og svarte) skulle dra.

Anonymkode: 0ac2c...813

Ja men det var ike på story da vettu :) den ble som sagt sendt som snap til hver enkelt. 

Anonymkode: 803b2...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Du overtenker nok litt ts :) Hadde ikke tilegnet det særlig mening. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke vært der da... siden han ikke svarte på spørsmålet..

Anonymkode: d9796...c12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjønner vel at du sendte til flere siden du spurte "hvem har vært der". Jeg svarer nesten aldri på snapper jeg skjønner er sendt til mange. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Han skjønner vel at du sendte til flere siden du spurte "hvem har vært der". Jeg svarer nesten aldri på snapper jeg skjønner er sendt til mange. 

Ser den.. samme her... det er fordi jeg opplever at han stort sett selv sender snapp til flere.. spesielt når han sender av mat han har spist (den går vel til alle) eller noe han gjør (den går til alle) ... 

Anonymkode: 803b2...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat han har spist...? Når den ligger i do, liksom?

Det der er nok en sånn type snap jeg hadde sett på og så glemt.

Anonymkode: 30158...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Kreator said:

Hadde jeg vært interessert hadde jeg umiddelbart svart "Når skal vi dra?". Så hadde du fått en anledning til å klargjøre. Hvis jeg ikke var så interessert så hadde du måttet leve i uvissheten. Forøvrig synes jeg Snap suger av nettopp slike grunner som du beskriver. Konteksten rundt utsendingen er ofte vel så interessant som innholdet, og det får man lite info om på Snap.

Du hadde det ja ? ...da hadde du vært ute av bildet. Du må gjøre deg litt kostbar ellers fungerer det ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sendte en snap da jeg var i bussen. Snappen ble sendt til alle mine venner på min kontaktliste, inkludert han jeg snakker med. 

Jeg tok altså et bilde av logoen fra plakaten "The Well" som hang inne i bussvinduet. Kun logoen, og ikke av et par i bassenget. Og så skrev jeg "Hvem har vært der?" og så solbrille-emoji og stjerner. 

Den snappen åpnet han, men han svarte ikke! Tror dere virkelig han tenkte at jeg hintet til noe? (Til om hvis han ikke har vært der så drar vi sammen?) 

For det var OVERHODET ikke intensjonen :P

Anonymkode: 803b2...7fa

Det du sier her har absolutt ingen logikk ...og du kan ikke forvente at andre enn deg kan tolke det dit hen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Xcase33 skrev:

Det du sier her har absolutt ingen logikk ...og du kan ikke forvente at andre enn deg kan tolke det dit hen. 

okey, FINT. :P 

Anonymkode: 803b2...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det var ike på story da vettu :) den ble som sagt sendt som snap til hver enkelt. 

Anonymkode: 803b2...7fa


Ok. Men fortsatt, hvorfor analyserer du dette så mye? Du er usikker på han fordi han alltid sender til flere, så derfor sendte du denne til flere, og håpet at han egentlig skulle tolke den til seg, samtidig som du håper han ikke to den var hint til han?
Du motsier dine egne intensjoner kraftig her. Hvis du faktisk vil oppnå noe (med han eller noen) er du nødt til å være tydeligere.
Han svarte ikke fordi han ikke skjønte poenget med den eller tok den som noe personlig hint til seg, så det er ikke noe poeng å bekymre seg for om han gjorde det, kanskje han gjorde det men ikke er interessert i å dra på the well med deg uansett. Hvis du ikke ville han skulle tro det, så spiller det vel uansett ikke noe rolle? Eller?

Anonymkode: 0ac2c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...