AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har tatt 50 mg Voltaren to ganger dagen siden fredag. La merke til i går at jeg er ganske hoven rundt øynene. I dag er det enda tydeligere. Spesielt på den ene siden hvor øyelokket nesten ikke synes nå. Kan det være på grunn av Voltaren? Jeg vet at noen får vannansamlinger og moren min kan ikke bruke Voltaren fordi hun hovner sånn opp i leggene blant annet men jeg er ikke hoven noe annet sted. Nå begynte jeg å lure på om jeg heller ikke burde ta det? Jeg tar det pga. betennelse i skulderen, så skal jo ikke gå på det så lenge. Tar selvfølgelig ikke noen avgjørelse uten å snakke med legen men får jo ikke tak i henne nå, så tenkte å høre om noen har samme erfaringer. Anonymkode: f8185...287
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Før su tar mer av den typen legemidler så snakker du med lege og lar legen vurdere situasjonen. Ta bilde av ansiktet/problemet slik at du kan viser det til legen. Anonymkode: 37ee6...489
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Før su tar mer av den typen legemidler så snakker du med lege og lar legen vurdere situasjonen. Ta bilde av ansiktet/problemet slik at du kan viser det til legen. Anonymkode: 37ee6...489 Så jeg burde ikke ta dosen før jeg legger meg i kveld, og i morgen tidlig? Anonymkode: f8185...287
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så jeg burde ikke ta dosen før jeg legger meg i kveld, og i morgen tidlig? Anonymkode: f8185...287 Nei. Anonymkode: 37ee6...489
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå