AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Hei! Jeg har gått på loette i et halvt år nå. For noen uker siden hadde jeg sex, og ettersom jeg er dårlig å ta p-piller så tok jeg en angrepille. Noen dager senere fikk jeg mensen. Det varte i 2 uker, noe det aldri bruker å gjøre. Etter å ha lest litt rundt omkring tok jeg noen dager 2 p-piller daglig. For noen dager siden hadde jeg sex igjen, og i dag begynte jeg å blø igjen. Kan småblødningene ha noe med angrepillen å gjøre? Burde jeg bytte p-piller? Vil helst ha p-piller slik at jeg ikke trenger å ha mensen.. Anonymkode: 143a0...563
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Du bør bytte til et annet prevensjonsmiddel en p-piller. Det er mye flere som slipper mensen av p-stav, så det er nok bedre for deg. Dessuten er du et surrehue som ikke klarer å ta en pille hver dag, og da kan du faktisk ikke bruke p-piller Anonymkode: 30f26...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Har du testet deg for kjønnssykdommer? Enig med over, klarer du ikke ta en pille om dagen velg noe annet. Anonymkode: 90431...e32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå