Gå til innhold

Lege eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i løpet av helgen fått noe innmari smerter i hofta. Det sitter på begge sider selv om ene siden er verst. Har smerter ved lett trykk på de ømme punktene og har problemer med å gå opp og ned trapp/bakke. 

Jeg kjenner type smerte godt igjen som senebetennelse da dette er noe jeg har ofte. Jeg tåler ikke NSAIDs og vil derfor uansett ikke få noe mot betennelsen (om det er det det er) om jeg reiser til lege.

Er det noen vits å oppsøke lege da, eller kan det vente? Jeg sliter mye med kroppen (smerter og utmattelse) generelt og har allerede bestilt legetime pga dette men den er først uti neste uke. 

Anonymkode: c98c5...8d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i løpet av helgen fått noe innmari smerter i hofta. Det sitter på begge sider selv om ene siden er verst. Har smerter ved lett trykk på de ømme punktene og har problemer med å gå opp og ned trapp/bakke. 

Jeg kjenner type smerte godt igjen som senebetennelse da dette er noe jeg har ofte. Jeg tåler ikke NSAIDs og vil derfor uansett ikke få noe mot betennelsen (om det er det det er) om jeg reiser til lege.

Er det noen vits å oppsøke lege da, eller kan det vente? Jeg sliter mye med kroppen (smerter og utmattelse) generelt og har allerede bestilt legetime pga dette men den er først uti neste uke. 

Anonymkode: c98c5...8d7

Tåler du heller ikke Voltarol Forte krem til å smøre utenpå? 

Du kanmog komtakte fysioterapeut uten henvisning og få ultralyd eller laser.

Anonymkode: 11bf4...e04

Skrevet

Tråden er ryddet for helseskadelige råd og svar til dette.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...