Gå til innhold

Kvalm av massasje? "Hjernerystelse"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går brukte kjæresten min en slik "massasjevibrator" beregnet for ryggen på meg. Brukte den mest i nakken min. I morges var jeg veldig kvalm og svimmel. Tror også jeg var det i natt uten å kunne huske det 100%. Sov dårlig og tror jeg var svimmel innimellom. 

Lurer derfor på om denne vibreringen kan ha forårsaket det? At hjernet har ristet litt? Eller er det helt bak mål å tenke det? :fnise:

Anonymkode: bd13a...f10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt bak mål, med mindre han masserte deg ved å denge dingsen i hodet ditt. 

Anonymkode: 578a9...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er helt bak mål å tenke det. Etter man har fått løst opp muskelknuter kan kroppen reagere skikkelig. Etter jeg er hos massør må jeg sove i flere timer og får skikkelig hodepine

Anonymkode: b7651...c93

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I går brukte kjæresten min en slik "massasjevibrator" beregnet for ryggen på meg. Brukte den mest i nakken min. I morges var jeg veldig kvalm og svimmel. Tror også jeg var det i natt uten å kunne huske det 100%. Sov dårlig og tror jeg var svimmel innimellom. 

Lurer derfor på om denne vibreringen kan ha forårsaket det? At hjernet har ristet litt? Eller er det helt bak mål å tenke det? :fnise:

Anonymkode: bd13a...f10

Hjernerystelse får du ikke på den måten. 

Men på alle masasjeprodukter står det at de ikke skal brukes oppe i nakken/overgangen til hodet. Ubehaget går nok over med tiden.

Anonymkode: 59449...361

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt en sånn vibrerende massasje ting i nakken, mot hodet. Og det er ikke godt. Blir kvalm, svimmel og det er vanskelig for å puste. Men det har gitt seg så fort jeg har tatt den bort. 

Anonymkode: 6869a...8cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...