AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 I går brukte kjæresten min en slik "massasjevibrator" beregnet for ryggen på meg. Brukte den mest i nakken min. I morges var jeg veldig kvalm og svimmel. Tror også jeg var det i natt uten å kunne huske det 100%. Sov dårlig og tror jeg var svimmel innimellom. Lurer derfor på om denne vibreringen kan ha forårsaket det? At hjernet har ristet litt? Eller er det helt bak mål å tenke det? Anonymkode: bd13a...f10
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Helt bak mål, med mindre han masserte deg ved å denge dingsen i hodet ditt. Anonymkode: 578a9...9f8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Ja det er helt bak mål å tenke det. Etter man har fått løst opp muskelknuter kan kroppen reagere skikkelig. Etter jeg er hos massør må jeg sove i flere timer og får skikkelig hodepine Anonymkode: b7651...c93
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: I går brukte kjæresten min en slik "massasjevibrator" beregnet for ryggen på meg. Brukte den mest i nakken min. I morges var jeg veldig kvalm og svimmel. Tror også jeg var det i natt uten å kunne huske det 100%. Sov dårlig og tror jeg var svimmel innimellom. Lurer derfor på om denne vibreringen kan ha forårsaket det? At hjernet har ristet litt? Eller er det helt bak mål å tenke det? Anonymkode: bd13a...f10 Hjernerystelse får du ikke på den måten. Men på alle masasjeprodukter står det at de ikke skal brukes oppe i nakken/overgangen til hodet. Ubehaget går nok over med tiden. Anonymkode: 59449...361
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har brukt en sånn vibrerende massasje ting i nakken, mot hodet. Og det er ikke godt. Blir kvalm, svimmel og det er vanskelig for å puste. Men det har gitt seg så fort jeg har tatt den bort. Anonymkode: 6869a...8cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå