AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Tok en brystreduksjon i forrige uke, og sent i går kveld oppdaget jeg en ca 4x5 cm klump under såret på siden, nesten ute med armhulen. Hva er dette? Et hematom? Sitter og venter på at sykehuset jeg opererte på åpner telefonen 8.30. Evt vurderer jeg å ringe mitt lokale legesenter, siden sykehuset er på andre siden av landet. Burde det sjekkes, eller er dette noe som går over skal tro...? Anonymkode: b723f...0ad
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Glemte å si at det et litt sårt/ vondt der klumpen er. Anonymkode: b723f...0ad
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en brystreduksjon i forrige uke, og sent i går kveld oppdaget jeg en ca 4x5 cm klump under såret på siden, nesten ute med armhulen. Hva er dette? Et hematom? Sitter og venter på at sykehuset jeg opererte på åpner telefonen 8.30. Evt vurderer jeg å ringe mitt lokale legesenter, siden sykehuset er på andre siden av landet. Burde det sjekkes, eller er dette noe som går over skal tro...? Anonymkode: b723f...0ad Regner med du har fått telefonkontakt nå? Bør sees på av lege da det kan være en infeksjon eller noe annet. Anonymkode: 3fc41...2a6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 Fikk time på onsdag på legesenteret, for da skal de hjelpe med sårstell uansett, og så skulle jeg ta kontakt ved forverring... Tror mulig klumpen er litt mindre, og ikke fullt så hard i dag, som i går kveld, men vanskelig å si det sikkert. Anonymkode: b723f...0ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå