HenrikJ Skrevet 12. mars 2018 #1 Del Skrevet 12. mars 2018 Hei på sånne sider som rentalcars.com osv. Bestiller mann en ranault captur også står det Ranault Captur eller lignende! Betyr det at jeg får samme bilen som jeg bestiller når jeg kommer frem? Gjelder ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 12. mars 2018 #2 Del Skrevet 12. mars 2018 Du kan ikke regne med å få akkurat den modellen. Men én bil i samme størrelse. Det kan også skje at man får en større og dyrere bil, hvis det er tomt for den man har bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg har nesten alltid fått en større bil enn det som er bestillt. Sist var jeg i Berlin og bestillte en Ford Ka dagen før jeg skulle ha den. Dama i skranken var super sleip og spurte om jeg ville oppgradere til en større bil, en Passat, til dobbel pris, velvitende om at det ventet en Ford Galaxy på meg. Sværing av en bil. Jeg takker alltid nei til disse "tilbudene" da man som regel får bedre bil lel. Fungerte også denne gangen. Anonymkode: 56696...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Del Skrevet 14. mars 2018 Merket/modellen er et eksempel på type bli du får i den prisklassen. Anonymkode: 930cc...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå