LinnGunn Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Hei! Jeg postet et veldig viktig brev tidligere i uka, som må komme frem. Forsto imidlertid etterpå at adressen jeg sendte til var en arbeidsplass (hans), og ikke privatadressen. Navnet er helt riktig, men usikker på om det kommer til han, da over 4000 stk jobber i firmaet hans. Tipper resepsjonen/ internposten ikke videresender et åpenbart privat brev til rett person der, eller? Noen som vet hva Posten gjør i slike tilfeller? Vil de finne privatadressen hans og videresende det dit? Takknemlig for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Kan du ikke bare gi beskjed til han om at du har skrevet feil adresse, så han kan gi beskjed om at det kommer et privat brev til han på jobben? Posten leter nok ikke frem til riktig adresse, med mindre det er postnummeret du har skrevet feil bare. Anonymkode: d8663...590 2
LinnGunn Skrevet 12. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2018 Det er et veldig hemmelig og anonymt skrevet brev, kan aldri si det er fra meg. Derfor jeg lurte på om jeg må skrive et nytt eller hva oddsen for at det kommer frem til han i et så gigantisk selskap. Om noen hadde skrevet sånn til store selskaper før med et personnavn øverst bare.
Gullik Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har fått brev i retur bare det står feil postnummer, så det er ikke sikkert postbudet leverer brevet i det hele tatt. Uten avsender blir det litt verre..
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 Hvorfor i all verden skulle posten bry seg? De vet jo ikke hva som er privatadresse og hva som er jobbadresse, eller hvor du egentlig mente å sende det. Om det kommer fram eller ikke er ikke så lett å vite - hvis det også står firmanavnet på det og det havner i postmottaket der ville jeg tro det ender opp hos ham til slutt, men det er jo en risiko at det blir åpnet og lest av andre først. Det er også en sjanse fr at posten bare konkluderer at det ikke er noen med det navnet på den oppgitte adressen, og står det ikke noen avsenderadresse det kan returneres til forsvinner det bare inn i det store intet... Anonymkode: deeb1...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå