AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Noen her som har kobberspiral? Jeg har hormonspiral nå og blir helt gal av humørsvigninger... Anonymkode: be466...294
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Har hatt det i et par år og er veldig fornøyd. Ikke opplevd noen bivirkninger, eneste er at jeg blødde noe mer de første mnd. Men har aldri vært noe særlig plaget av mensen i utgangspunktet. Har ikke født. Anonymkode: 2a506...8bb
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har kobberspiral? Jeg har hormonspiral nå og blir helt gal av humørsvigninger... Anonymkode: be466...294 Er du sikker på at det er hormonspiralens skyld? Finnes også en ny type kobberspiral med mindre bivirkinger, kjenner du til den? Anonymkode: b2d78...185
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det er hormonspiralens skyld? Finnes også en ny type kobberspiral med mindre bivirkinger, kjenner du til den? Anonymkode: b2d78...185 Er ikke sikker nei. Men mye tyder på at den er grunnen til humørsvigningene. Anonymkode: be466...294
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har brukt kobberspiral de siste 11 årene (byttet den 1 gang iløpet av de årene) Den første tiden fikk jeg veldig kraftige menssmerter, men så roet det seg ned og stabilisert seg. Fikk noe problemer når jeg byttet spiral, men så viste det seg at jeg hadde en ulmende urinveisinfeksjon på samme tid som brøyt ut så det løste seg med en antibiotikakur Anonymkode: 8ad63...379
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå