Gå til innhold

.


Columna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Columna skrev:

https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholding/klesvask-og-stell/stovsugere/robotstovsuger/robotstovsuger-800259/

Robotstøvsuger til kr. 399 på Jula. Noen som har den og vet om den er ok? 

Eventuelt har erfaring med andre robotstøvsugere? 

Den har jeg lyst til å prøve, trenger den kun på soverommet. 

Takk for tips!

Anonymkode: e1511...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har jeg lyst til å prøve, trenger den kun på soverommet. 

Takk for tips!

Anonymkode: e1511...ec8

Har de åpent kjøp på Jula? Slik at den kan testes og leveres tilbake om en ikke er fornøyd? 

Anonymkode: 80bd8...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de åpent kjøp på Jula? Slik at den kan testes og leveres tilbake om en ikke er fornøyd? 

Anonymkode: 80bd8...8d2

Aner ikke, men kommer til å sjekke det før jeg eventuelt kjøper. 

Anonymkode: e1511...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 243 anmeldelser av støvsugeren på siden TS lenker til, og den får middels karakter i gjennomsnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, T-Rex skrev:

Det er 243 anmeldelser av støvsugeren på siden TS lenker til, og den får middels karakter i gjennomsnitt.

De fleste synes å klage på at den setter seg fast, særlig i tepper. Men det gjør jo nesten alle robotstøbsugere, da dette er svakheten med dem. 

Anonymkode: 80bd8...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på en ting. Har vurdert å kjøpe denne selv.
Funker den på soverom, under dobbelsengen? Det er der jeg trenger det mest. Fordi jeg kommer ikke til med vanlig støvsuger. Grunnet lite soverom. Hadde vært ypperlig om den kom til og gjorde rent under der. 

Anonymkode: bd50f...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer på en ting. Har vurdert å kjøpe denne selv.
Funker den på soverom, under dobbelsengen? Det er der jeg trenger det mest. Fordi jeg kommer ikke til med vanlig støvsuger. Grunnet lite soverom. Hadde vært ypperlig om den kom til og gjorde rent under der. 

Anonymkode: bd50f...775

Har du tenkt å sende den inn til krokodillene? :ohmy:

Bare det ikke går som robotgressklipperen og elgen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Lurer på en ting. Har vurdert å kjøpe denne selv.
Funker den på soverom, under dobbelsengen? Det er der jeg trenger det mest. Fordi jeg kommer ikke til med vanlig støvsuger. Grunnet lite soverom. Hadde vært ypperlig om den kom til og gjorde rent under der. 

Anonymkode: bd50f...775

Det fungerer nok ikke på soverom. Tror robotstøvsugere nekter å støvsuge soverom. Vet ikke helt hvorfor. Du klarer vel å måle hvor høyt det er fra gulvet til sengen? 

En jeg kjenner fortalte meg at han kjøpte en billig robotstøvsuger. Den holdt på helt din den gikk tom for batteri, og da var den selvfølgelig under et møbel. Den kjørte ikke til ladestasjonen sin selv.

Endret av penny_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, penny_ skrev:

Det fungerer nok ikke på soverom. Tror robotstøvsugere nekter å støvsuge soverom. Vet ikke helt hvorfor. Du klarer vel å måle hvor høyt det er fra gulvet til sengen? 

En jeg kjenner fortalte meg at han kjøpte en billig robotstøvsuger. Den holdt på helt din den gikk tom for batteri, og da var den selvfølgelig under et møbel. Den kjørte ikke til ladestasjonen sin selv.

Den der har ikke ladestasjon. Den lades med kabel.. :jolie:

Anonymkode: 80bd8...8d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med robotstøvsugere i små rom er at de somregel blir å fortsette i en fast rute fra vegg til vegg og kjøre seg fast inne i et hjørne... Mao at de bare støvsuger i et hjørne og at de alltid havner der igjen, når man starter dem...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Lurer på en ting. Har vurdert å kjøpe denne selv.
Funker den på soverom, under dobbelsengen? Det er der jeg trenger det mest. Fordi jeg kommer ikke til med vanlig støvsuger. Grunnet lite soverom. Hadde vært ypperlig om den kom til og gjorde rent under der. 

Anonymkode: bd50f...775

Den vet ikke at den skal støvsuge bare under sengen. Den går i en linje til den støter på noe og sendes i en ny vinkel... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tøytigern skrev:

Den vet ikke at den skal støvsuge bare under sengen. Den går i en linje til den støter på noe og sendes i en ny vinkel... 

Jeg tenkte å ha den i bånd og lufte den under sengen. Da kan den ikke gjemme seg i et hjørne, uansett har vi ikke hjørner under sengen. 

Anonymkode: e1511...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å ha den i bånd og lufte den under sengen. Da kan den ikke gjemme seg i et hjørne, uansett har vi ikke hjørner under sengen. 

Anonymkode: e1511...ec8

Dere har sikkert bein på senga? Det går vel for det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt og testet en gang på soverom. Den gjør et greit arbeid, men bråker litt. Og stoppet selvfølgelig under senga.

Ikke tømt støvbeholderen men duken under var lett å fjerne støvet fra. 

Tror jeg kan anbefale den til den lille prisen.

Anonymkode: 80bd8...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en i samme prisklasse. Den funket utmerket på soverom, og kjørte seg aldri fast der. 
Men har ledninger på gulvet på stua, og da kjørte den seg fast hele tiden, og ble dermed solgt igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...