AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Hei! Dere som har hatt spiseforstyrrelser (særlig i barndommen og tenårene når man har bodd hjemme med familien), hvordan har det påvirket forholdet deres til familien? Jeg har hatt ortoreksi/bulimi om hverandre og jeg har svært dårlig forhold med min mor (hu var bulimiker selv helt frem til hu fikk barn). Men mine tidligere spiseproblemer er bare 1 av mange ting som har gjort at vi har det dårlige forholdet vi har i dag. Er forholdet deres til foreldre og annen familie 100% som før? Jeg kommer alltid til å føle meg som den "utstøtte" i familien, for jeg har fått skylden for hele nedgangen til familien (mamma er sykemeldt fra jobb med jevne mellom rom siden hu er helt i kjelleren psykisk, jeg har flyttet ut for lengst, så det er litt feilaktig å gjør meg til syndebukken, som sagt mange andre ting i bildet) Anonymkode: 1dee3...efa
aiba Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Mamma var døende med kreft da jeg debuterte med sulting og utviklet bulimi, likevel kom hun hver morgen med frokost på sengen til meg og søkte meg inn til BUP *dårlig samvittighet*
Honey Dew Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, aiba skrev: Mamma var døende med kreft da jeg debuterte med sulting og utviklet bulimi, likevel kom hun hver morgen med frokost på sengen til meg og søkte meg inn til BUP *dårlig samvittighet*
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Min sykdom slet ut familien min da det stod på som verst. Foreldrene mine endte opp med å bo fra hverandre, pappa tok meg med og flyttet nærmere byen så jeg kunne få bedre behandling, mens mamma med boende med lillesøsteren min i bygda. Foreldrene mine er skilt nå og jeg har veldig lite kontakt med søsteren min. Anonymkode: 41ea6...1d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå