AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Hva foretrekker du, å være på toppen eller under? Jeg foretrekker å være på toppen ( er kvinne ), da kan jeg lett kontrollere å få orgasme og kan klare å få opp til 3 stk før mannen kommer. Liker så klart variasjon og, men å være på topp er best. Hva liker du som kvinne, og er du mann, hva foretrekker du? Anonymkode: d2c13...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Henne på topp så hun kan styre egne orgasmer. Meg på topp mot min egen orgasme. Anonymkode: f64b7...fdd
GammelSierraFan Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Trives best på toppen, pleier å begynne der, kommer best på den måten, så snur vi. Jeg synes det er godt å bli pult etter orgasmen også, så da er han på toppen til han blir ferdig. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Jeg liker best på siden, eller doggy. På siden enten mot hverandre, ved at han ligger over ene foten min, eller i skje. Han på topp, eller jeg på toppen, er det vi gjør sjeldent. Kanskje en gang i måneden av hver. Anonymkode: c5cc4...8ed
Jentadi Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Før likte jeg best under, men ny favoritt er på toppen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Jeg liker å være under, fordi jeg liker at mannen styrer og "tar" meg. Men syntes også det er veldig deilig å være på topp når jeg får "gynge"/gnukke meg frem og tilbake, og ikke må ri "opp og ned". Gnukking stimulerer klitoris samtidig som penis vipper frem og tilbake på g punktet mitt, og da kommer jeg veldig lett, ila noen minutter, men denne teknikken gir visst ikke like intens stimulering for menn så de tar alltid tak og prøver å løfte meg til "opp og ned" bevegelser i stedet, som er noe jeg ikke får noe ut av. Anonymkode: c3b42...436 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å være under, fordi jeg liker at mannen styrer og "tar" meg. Men syntes også det er veldig deilig å være på topp når jeg får "gynge"/gnukke meg frem og tilbake, og ikke må ri "opp og ned". Gnukking stimulerer klitoris samtidig som penis vipper frem og tilbake på g punktet mitt, og da kommer jeg veldig lett, ila noen minutter, men denne teknikken gir visst ikke like intens stimulering for menn så de tar alltid tak og prøver å løfte meg til "opp og ned" bevegelser i stedet, som er noe jeg ikke får noe ut av. Anonymkode: c3b42...436 Veldig forskjellig fra mann til mann tydeligvis. Jeg likte ikke å ri etter tidligere forhold, der å sitte oppå bare betydde at jeg måtte opp og ned, og jeg fikk klager på at jeg ikke gjorde det hardt og lenge nok. Det ga meg ingenting (annet enn prestasjonsangst), og inn i siste forhold tok det tid før jeg skjønte at min mann faktisk nyter frem og tilbake gnikking veldig. Han nyter også opp og ned, men han virkelig nyter den gnikking som stimulerer meg veldig også. Holder meg gjerne på hoftene og "rugger" meg fremover. Anonymkode: c5cc4...8ed
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Veldig forskjellig fra mann til mann tydeligvis. Jeg likte ikke å ri etter tidligere forhold, der å sitte oppå bare betydde at jeg måtte opp og ned, og jeg fikk klager på at jeg ikke gjorde det hardt og lenge nok. Det ga meg ingenting (annet enn prestasjonsangst), og inn i siste forhold tok det tid før jeg skjønte at min mann faktisk nyter frem og tilbake gnikking veldig. Han nyter også opp og ned, men han virkelig nyter den gnikking som stimulerer meg veldig også. Holder meg gjerne på hoftene og "rugger" meg fremover. Anonymkode: c5cc4...8ed Så deilig! Jeg elsker det, det er virkelig den beste måten å ha sex på for meg! Skulle ønske jeg også hadde en mann som nøyt det! <3 Du er heldig, for ja, denne opp og ned ridingen som jeg erfarer menn nesten tvinger en til (enten begynner å styre bevegelsen med eget undetliv, eller prøver å løfte meg opp og ned når jeg gnukker, eller rett og slett bare hiver meg rundt og bytter stilling fordi det blir for lite stimulering for han) gir meg ingenting. Tenker egentlig at menn bør bli mer oppmerksom på hvor mye sånn gnikking stimulerer. Skambenet hans stimulerer jo klitorisen, og penisen vippende frem og tilbake i stedet for ut og inn stimulerer g punktet så det blir veldig intens nytelse Menn får jo intens nytelse i absolutt alle andre stillinger og metoder, og alle andre stillinger og metoder dreier seg jo kun om inn og ut sex hovedsaklig, så de bør virkelig tåle 5 minutter med gnikking når vi må tåle et helt samleie med deres ut og inn penetrering også. Anonymkode: c3b42...436 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så deilig! Jeg elsker det, det er virkelig den beste måten å ha sex på for meg! Skulle ønske jeg også hadde en mann som nøyt det! <3 Du er heldig, for ja, denne opp og ned ridingen som jeg erfarer menn nesten tvinger en til (enten begynner å styre bevegelsen med eget undetliv, eller prøver å løfte meg opp og ned når jeg gnukker, eller rett og slett bare hiver meg rundt og bytter stilling fordi det blir for lite stimulering for han) gir meg ingenting. Tenker egentlig at menn bør bli mer oppmerksom på hvor mye sånn gnikking stimulerer. Skambenet hans stimulerer jo klitorisen, og penisen vippende frem og tilbake i stedet for ut og inn stimulerer g punktet så det blir veldig intens nytelse Menn får jo intens nytelse i absolutt alle andre stillinger og metoder, og alle andre stillinger og metoder dreier seg jo kun om inn og ut sex hovedsaklig, så de bør virkelig tåle 5 minutter med gnikking når vi må tåle et helt samleie med deres ut og inn penetrering også. Anonymkode: c3b42...436 Men snakker du ikke med den du har sex med? Jeg har aldri hatt problemer med det. Jeg kan si "hjelp meg frem og tilbake så jeg får komme" og så plasserer jeg hendene hans på hoftene mine. Løfter han opp og ned, så ber jeg han ligge i ro. Hvis man ikke FORTELLER mennene at nettopp det der er godt for oss, hvordan skal de da skjønne det? Anonymkode: 80be5...a2f 4
Line40 Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 På topp for min del. Liker å styre det der en stund. Kan gjerne ligge nederst på slutten😂
Hr. Aktiv Skrevet 12. mars 2018 #14 Skrevet 12. mars 2018 Som mann liker jeg å ligge underst best. Der blir jeg "tatt" å gir meg en bedre nytelse å gjør meg ekstra kåt. Må bare passe på å ha en hånduk under fordi jeg kommer så mye mer når jeg er kåtere.
Gjest MrsAvenger Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig forskjellig fra mann til mann tydeligvis. Jeg likte ikke å ri etter tidligere forhold, der å sitte oppå bare betydde at jeg måtte opp og ned, og jeg fikk klager på at jeg ikke gjorde det hardt og lenge nok. Det ga meg ingenting (annet enn prestasjonsangst), og inn i siste forhold tok det tid før jeg skjønte at min mann faktisk nyter frem og tilbake gnikking veldig. Han nyter også opp og ned, men han virkelig nyter den gnikking som stimulerer meg veldig også. Holder meg gjerne på hoftene og "rugger" meg fremover. Anonymkode: c5cc4...8ed Sånn er mannen min også, han blir nok ekstra kåt når jeg koser megså han lar meg gnukke og gni så mye jeg vil, og han holder meg på hoftene og følger min rytme. Digge digg! Han vet jo også at når jeg har fått mitt, så er jeg så happy at jeg gjør alt for at han virkelig skal få sitt. Litt sånn belønning
Undermann Skrevet 12. mars 2018 #16 Skrevet 12. mars 2018 Under( ligger jo i navnet mitt også :/). Har alltid følt det naturlig at jeg er under, og at kvinnen styrer alt. Noe annet hadde jeg neppe fått så godt til tror jeg. De få kvinnene jeg har hatt noe med, inkludert hun som har meg nå, ser det ut til å ha vært ganske opplagt. Det har vært noen spørsmål om "bakfra", men det taklet jeg ikke noe særlig. Hun som har meg av og til nå, vil hvertfall konsekvent ha meg på rygg hele tiden. Aldri vært spørsmål om annet. Og det er hel greit, føler naturlig hjemme der under henne på alle måter.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #17 Skrevet 12. mars 2018 Er ikke så kravstor jeg, så jeg hadde vært fornøyd om jeg bare hadde hatt et sexliv. Anonymkode: 22004...f14 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #18 Skrevet 12. mars 2018 Variasjon er bra men jeg liker minst å sitte på toppen, det treffer liksom litt feil akkurat for meg. Bakfra eller under er supert! Anonymkode: 615ee...63c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #19 Skrevet 12. mars 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke så kravstor jeg, så jeg hadde vært fornøyd om jeg bare hadde hatt et sexliv. Anonymkode: 22004...f14 #metoo.... Men om jeg hadde hatt et sexliv, så synes jeg er det er lettest å komme øverst, slik andre har beskrevet i tråden her... Fantaserer dog om å være så sykt opphisset med en ny elsker at jeg hadde kommet i enhver stilling, bare av å få meg noe Anonymkode: 6fbe6...bdb
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #20 Skrevet 12. mars 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men snakker du ikke med den du har sex med? Jeg har aldri hatt problemer med det. Jeg kan si "hjelp meg frem og tilbake så jeg får komme" og så plasserer jeg hendene hans på hoftene mine. Løfter han opp og ned, så ber jeg han ligge i ro. Hvis man ikke FORTELLER mennene at nettopp det der er godt for oss, hvordan skal de da skjønne det? Anonymkode: 80be5...a2f Jo såklart, men de har alle hatt en tendens til å miste boneren når den ikke får like intens stimuli....Og syntes det er kjedelig og mister tolmodigheten om jeg gnukker i mer enn et minutt eller to. Hadde jeg fått gnukke i fem-seks hadde jeg hatt en fantastisk effekt ut av det! De kan jo egentlig bare tenke seg hvor kjedelig det er for oss med de på topp og kun inn og ut sex da, for å si det sånn.. Anonymkode: c3b42...436
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå