Gå til innhold

Frysninger i hodet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, i de siste månedene får jeg av og til frysninger i hodet. De kommer av og til og går igjen, så kommer det igjen for eks en uke etter. Noen andre?

Anonymkode: 874b1...4f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg til legen.

Anonymkode: e3502...e7c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? ^

AnonymBruker
Skrevet

å herregud, nå kjenner jeg angsten er på vei opp igjen..

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, i de siste månedene får jeg av og til frysninger i hodet. De kommer av og til og går igjen, så kommer det igjen for eks en uke etter. Noen andre?

Er du plaget med noe annet? Eksem? Bihuler? Hodepine? Frysninger er en bivirkning av noe annet. Luk ut dette «annet» og du blir kvitt dem.

Hos meg kommer frysninger, vondt i nakken på høyre side og ømhet i bakhodet hver eneste gang jeg har bihuleproblemer.  Hos deg er utløseren sikkert noe annet. Uansett er ikke frysninger i seg selv dramatisk.

Anonymkode: 0de94...677

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

å herregud, nå kjenner jeg angsten er på vei opp igjen..

Fordi svaret på alt fra lett kvalme til fregner på nesen er «lege» på kg. :ler: Ikke rart fastlegene er overarbeidet om folk virkelig oppsøker lege med alle småproblemene folk her mener er en sak for legen...

Anonymkode: 0de94...677

• Liker 3
Skrevet

Det er nett som når du hører på musikk og får frysninger i hodet, får det i 5-10 sek i t

AnonymBruker
Skrevet

Har du slått hodet den siste tiden?

Anonymkode: 61810...5f4

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke egentlig^ det bare begynte for noen måneder siden helt tilfeldig og får det av og til en sjelden gang (1-2 ganger i uken)  fikk nettop 1 sånn frysning følelse i bakhodet nå når jeg skrev om det. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke egentlig^ det bare begynte for noen måneder siden helt tilfeldig og får det av og til en sjelden gang (1-2 ganger i uken)  fikk nettop 1 sånn frysning følelse i bakhodet nå når jeg skrev om det. 

Det kan komme hvis du er anspent i nakken etc.

Anonymkode: 61810...5f4

AnonymBruker
Skrevet

Frysninger er vell ikke et tegn på noe galt sånn generelt? det bare skremmer meg litt, aner ikke hvorfor. Kanskje det er normalt bare at noen av vi hypokondere legger ekstra mye oppmerksomhet på sånne små ting

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

mamma sa hun og opplever det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...