Gå til innhold

Han har unge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære alle sammen jeg er 23 år gammel han er 1 år eldre. Han gjorde det slutt med den han har unge med for bare noen mnd siden. Og den ungen er. Bare noen mnd gammel. Mann vil ikke bli sammen med en fyr da som akkurat har blitt pappa jeg syns det er ekkelt jeg spør bare om råd fra folk hva som er best å gjøre her... jeg vil ikke gå inn i noe forhold der jeg veit han vil sette den lille først! Men sant som dere sier er sikkert bedre og droppe han. Fordi han vil alltid sette den lille først, lettere med menn som ikke har barn. 

Anonymkode: 0a54b...b57

Ja, det er sikkert. 

Du kan ikke bli sammen med han når du ikke vil ha en mann med baby. Han kan jo ikke kutte ut babyen sin for deg. 

Anonymkode: 7ad32...9a5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I din situasjon har du egentlig bare en mulighet, og det er å droppe hele fyren. Det er helt greit at man ikke ønsker å være stemor eller involvere seg med en som har barn, og det er fint at du er ærlig mot deg selv om det og innser det nå. Barnet kommer først, uansett hvor gammelt det måtte være. Den eneste forskjellen er at store barn klarer seg selv mer og mer. Orker du ikke tanken på at han har barn, så holder du deg unna. Ville uansett holdt meg litt unna han her på grunn av den korte tiden han har vært singel etter at han for kort tid siden fikk barn med en annen. 

Anonymkode: 67971...ffb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære alle sammen jeg er 23 år gammel han er 1 år eldre. Han gjorde det slutt med den han har unge med for bare noen mnd siden. Og den ungen er. Bare noen mnd gammel. Mann vil ikke bli sammen med en fyr da som akkurat har blitt pappa jeg syns det er ekkelt jeg spør bare om råd fra folk hva som er best å gjøre her... jeg vil ikke gå inn i noe forhold der jeg veit han vil sette den lille først! Men sant som dere sier er sikkert bedre og droppe han. Fordi han vil alltid sette den lille først, lettere med menn som ikke har barn. 

Jeg hadde aldri blitt sammen med en som ikke satte barna sine først jeg. Enten har man barn eller så har man ikke. Å ikke sette de først er uansett en dealbreaker for min del, det sier alt om personligheten. 

Anonymkode: 946f9...ef2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 11.3.2018 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Hun er 23! 

La henne få lov å bli voksen 

Anonymkode: c4a9b...b8e

hva skal dette bety ? jeg er selv 23 år og har vært stemor siden jeg var 20. jeg eier eget, hus, bil og er gift så syns vel egentlig 23 år er en godt voksen alder jeg.

Anonymkode: 4ac9b...228

• Liker 1
Skrevet

Litt morsom å lese dette. Lurer på om alle svarerene var blitt like om TS. var  mann ?

Noen men langt fra alle :link:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes uansett det sier en del om en mann at han gjør det slutt med kjæresten omtrent i det øyeblikket hun føder deres felles barn. Ville latt han få være singel en god stund. 

Anonymkode: 2b4fd...e78

• Liker 4
Skrevet
On 3/10/2018 at 10:16 PM, AnonymBruker said:

Denne setningen. Han valgte å forlate moren til barnet etter bare noen måneder. Det at han har det i seg å reise på dette tidspunktet er noe jeg mener virkelig bør få varsellampene til å blinke. Synes dette er en skikkelig problematisk tilleggsdimensjon i denne saken.

Den kommer i tillegg til alle de "vanlige" problematiske sidene ved det å innlede et forhold til menn med barn. Som du selv skriver kommer han(forhåpentligvis) til å sette barnet først, og noe annet skulle bare mangle. Ikke bare må du forholde deg til barnet resten av livet - du må også forholde deg til barnemoren, noe som er ekstra slitsomt om forholdet mellom foreldrene er konfliktfylt, men også vanskelig om samarbeidet er bra.

Og så er du 23 år. Å ha en kjæreste med barn setter veldig mange begrensninger jevnaldringene dine slipper. Spontane ferieturer, å få med typen på fest eller bare plutselig flytte til utlandet eller den andre siden av landet(som for ganske mange hører 20-årene til) blir veldig mye vanskeligere med et sånt forhold. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars unge. Dere høres umodne ut begge to.

Anonymkode: 28708...0bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes uansett det sier en del om en mann at han gjør det slutt med kjæresten omtrent i det øyeblikket hun føder deres felles barn. Ville latt han få være singel en god stund. 

Anonymkode: 2b4fd...e78

Nå vet vi ingenting om årsaken bak dette bruddet. Så syns ikle vi skal sette noen i bås her. For alt vi vet kan det ha vært hun som kastet han ut, hennes feil til bruddet, utroskap fra hennes side osv....kan være utallige grunner. Syns det blir for enkelt å finne en syndebukk her når vi ikke kan halve historien engang. 

Anonymkode: fe48c...452

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2018 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Du har jo svaret selv. Jeg ville vel heller ikke likt det faktum at han gikk fra moren og en så liten baby. Da skulle han hatt en veldig veldig god grunn. Tror det er best at du avslutter dette, for har man barn så kommer de normalt først. 

Anonymkode: 398ac...d13

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...