AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Jeg liker en gutt som har unge. Noen som har råd på hva jeg bør gjøre..?. når han har en liten baby på bare noen mnd og jeg liker det ikke... eller jeg blir bare i dårlig humør. Det hadde vært noe helt annet om barnet var eldre men jeg takler det ikke... flere som har det som meg? Anonymkode: 0a54b...b57
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Gutt som har barn? Anonymkode: 1691f...da7 11
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Hold deg unna. Ikke gi fuckbois muligheter.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Ikke akkurat gutt da! En fyr men i 20 års alderen ganske ung da Anonymkode: 0a54b...b57
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Hadde holdt meg unna. Regner med du er ganske ung selv? Det finnes en haug med menn som ikke har barn og som kan passe for deg Å bli stemor er ikke noe man bør gjøre just for fun. Anonymkode: b85df...b04 8
nordlending Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Råd? Dater du en med unge "får" du begge i ett. Da er valget enkelt, begge eller ingen. 6
bortebra Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 Hvis du ikke liker at han har unge, foreslår jeg at du holder deg unna - om så for ungens skyld. Den fortjener ikke en potensiell stemor som tenker sånn. 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 Ville funnet en ny Anonymkode: 1aea5...08f 2
Wisket Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 Du virker veldig umoden selv. Så det beste for dere begge er vel å finne seg noen som er litt mer på samme nivå? 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #10 Skrevet 10. mars 2018 Akkurat nå, Wisket skrev: Du virker veldig umoden selv. Så det beste for dere begge er vel å finne seg noen som er litt mer på samme nivå? Er man umoden fordi man ikke vil date en mann med barn? Det er jo ikke alle som liker barn, eller har noen interesse av å bli ste-mor. Det må jo være en ærlig sak. Jeg kunne aldri datet en mann med barn, og jeg er 36. Barn interesserer meg bare ikke. Anonymkode: b85df...b04 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #11 Skrevet 10. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker en gutt som har unge. Noen som har råd på hva jeg bør gjøre..?. når han har en liten baby på bare noen mnd og jeg liker det ikke... eller jeg blir bare i dårlig humør. Det hadde vært noe helt annet om barnet var eldre men jeg takler det ikke... flere som har det som meg? Anonymkode: 0a54b...b57 Du kan jo ikke involvere deg med en som har en baby hvis du ikke vil ha en kjæreste som har barn fra før. Takler du ikke at han har baby så er det helt greit, men da kan du ikke date eller bli kjæreste med han. Barnet vil ta en stor del av fritiden hans. Jeg er sikkert dobbelt så gammel som deg. Jeg er ferdig med små barn og hadde jeg møtt en mann med barn så hadde jeg også skygget banen, for jeg er ikke interessert i å være stemor for småbarn. Helt greit om de er store. Anonymkode: 7ad32...9a5 5
Wisket Skrevet 10. mars 2018 #12 Skrevet 10. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man umoden fordi man ikke vil date en mann med barn? Det er jo ikke alle som liker barn, eller har noen interesse av å bli ste-mor. Det må jo være en ærlig sak. Jeg kunne aldri datet en mann med barn, og jeg er 36. Barn interesserer meg bare ikke. Anonymkode: b85df...b04 Å ikke takle at han du er interessert i har unge ser jeg på som litt umodent ja. 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #13 Skrevet 10. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man umoden fordi man ikke vil date en mann med barn? Det er jo ikke alle som liker barn, eller har noen interesse av å bli ste-mor. Det må jo være en ærlig sak. Jeg kunne aldri datet en mann med barn, og jeg er 36. Barn interesserer meg bare ikke. Anonymkode: b85df...b04 Å velge bort en mann med barn er selvfølgelig helt greit. Men å bevisst involvere seg med en person man vet har barn for så å sutre over det.. Ikke ok. Anonymkode: 60d7b...e3e 9
Nappetass1 Skrevet 10. mars 2018 #14 Skrevet 10. mars 2018 Hehe. Minner meg om et forhold jeg hadde for ca ti år siden. Alt var fint og flott til eksen sto på døren hans en dag med en baby jeg aldri hadde hørt noe om. Aldri løpt fortere! Synes det er en ærlig sak å ikke ønske å ha barn, hverken egne eller andres. Det er nå som da en overveid beslutning og jeg føler meg ikke umoden av den grunn. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #15 Skrevet 10. mars 2018 Kjære alle sammen jeg er 23 år gammel han er 1 år eldre. Han gjorde det slutt med den han har unge med for bare noen mnd siden. Og den ungen er. Bare noen mnd gammel. Mann vil ikke bli sammen med en fyr da som akkurat har blitt pappa jeg syns det er ekkelt jeg spør bare om råd fra folk hva som er best å gjøre her... jeg vil ikke gå inn i noe forhold der jeg veit han vil sette den lille først! Men sant som dere sier er sikkert bedre og droppe han. Fordi han vil alltid sette den lille først, lettere med menn som ikke har barn. Anonymkode: 0a54b...b57 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #16 Skrevet 10. mars 2018 Jeg tror nok at om du hadde følt at denne mannen var "the one", så hadde dette ikke stoppet deg. Når du føler slik som du gjør, er nok det beste å bare skygge banen. Du er fortsatt ung og det er et hav av menn uten barn der ute Anonymkode: 529c3...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #17 Skrevet 10. mars 2018 15 minutter siden, Wisket skrev: Å ikke takle at han du er interessert i har unge ser jeg på som litt umodent ja. Hvorfor? Er mange damer som ikke liker barn, må være bedre for han å finne en som liker barn og kunne tenke seg å bli ste-mor. Jeg er selv oppvokst med flere stemødre som mishandlet meg og det anbefales ikke. Anonymkode: b85df...b04
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #18 Skrevet 10. mars 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker en gutt som har unge. Noen som har råd på hva jeg bør gjøre..?. når han har en liten baby på bare noen mnd og jeg liker det ikke... eller jeg blir bare i dårlig humør. Det hadde vært noe helt annet om barnet var eldre men jeg takler det ikke... flere som har det som meg? Anonymkode: 0a54b...b57 Run!!!! Anonymkode: c4a9b...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #19 Skrevet 10. mars 2018 1 hour ago, Wisket said: Å ikke takle at han du er interessert i har unge ser jeg på som litt umodent ja. Hun er 23! La henne få lov å bli voksen Anonymkode: c4a9b...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #20 Skrevet 10. mars 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Gutt som har barn? Anonymkode: 1691f...da7 Anonymkode: 351db...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå