EvaLena Skrevet 10. mars 2018 #1 Del Skrevet 10. mars 2018 Jeg husker ikke regnummer, men fullt navn på eier. Jeg trur det er en eier til på bilen, men klarer ikke finne ut av det på brreg.no. Er det noen sted jeg kan finne ut det på data ved bare å bruke navn på ene eier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Del Skrevet 10. mars 2018 1 minutt siden, EvaLena skrev: Jeg husker ikke regnummer, men fullt navn på eier. Jeg trur det er en eier til på bilen, men klarer ikke finne ut av det på brreg.no. Er det noen sted jeg kan finne ut det på data ved bare å bruke navn på ene eier? Nei. Da må du ringe politiet. Og ha en vettug grund for å be om opplysningenen. Gjerne også anmelde om det gjelder skade bilen har påført andre. Men om de da gjør noe som helst er et lotteri. Anonymkode: efd73...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 10. mars 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Da må du ringe politiet. Og ha en vettug grund for å be om opplysningenen. Gjerne også anmelde om det gjelder skade bilen har påført andre. Men om de da gjør noe som helst er et lotteri. Anonymkode: efd73...c6a Ok, da skal jeg undersøke videre 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 15. mars 2018 #4 Del Skrevet 15. mars 2018 Det finnes en nettside eller app hvor du kan søke på biltype, farge, eiers kommune osv. Du kan også bruke deler av regnr som søkekriterie. Regner med at du vet litt om bilen du søker etter. Da få du til slutt opp ett eller flere reg nr som matcher ditt søk. Deretter kan du søke på 2282. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå