Kajais Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Jeg møtte kjæresten min etter 1 måned fra hverandre i Oslo. Vi var på fotballtunering sammen. Han bor i Trondheim og jeg bor i Stavanger. I de siste månedene har jeg hatt svært liten matlyst og vært hos utredning hos legen og funnet ut at jeg hadde blodprosent på 9 og jernmangelanemi (5). Går nå på jerntabletter og er veldig kvalm hele tiden. Har masse blå flekker på huden og har gått ned myye i vekt den siste tiden. Kjæresten min fikk sjokk når jeg møtte han og sa jeg var altfor tynn og måtte spise. Jeg har lange dager på jobb og har dager jeg ikke får i meg mat evt. rett i koppen suppe eller 1 eple. Ringte legen og fortalte det og han sier bare jeg må komme når jeg har tatt alle jerntablettene og at det ikke er noe galt med meg. Men han har jo ikke undersøkt meg annet enn å ta blodprøver. Er litt redd for at det kan være noe alvorlig. Er svimmel hele døgnet, øresus og er ikke i form i det hele tatt. Er nesten utrolig at jeg kommer meg på jobb hver dag..Elsker å trene og har løpt mye maraton osv. Men på tuneringen forrige helg så såg jeg stjerner og ble utrolig svimmel, så måtte være innbytter. Tror dere det er noe å bekymre seg for? Vurdere å bytte lege. Har bare vært hos lege 2 ganger og liker ikke å gå til lege, men nå holder jeg på å gå på veggen.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Jeg tenker dette har med underernæring å gjøre. Spis jente! Dette er sympt som kommer ved for lite mat- også kvalmen. Anonymkode: 2e1fb...efa
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 59 minutter siden, Kajais skrev: Jeg møtte kjæresten min etter 1 måned fra hverandre i Oslo. Vi var på fotballtunering sammen. Han bor i Trondheim og jeg bor i Stavanger. I de siste månedene har jeg hatt svært liten matlyst og vært hos utredning hos legen og funnet ut at jeg hadde blodprosent på 9 og jernmangelanemi (5). Går nå på jerntabletter og er veldig kvalm hele tiden. Har masse blå flekker på huden og har gått ned myye i vekt den siste tiden. Kjæresten min fikk sjokk når jeg møtte han og sa jeg var altfor tynn og måtte spise. Jeg har lange dager på jobb og har dager jeg ikke får i meg mat evt. rett i koppen suppe eller 1 eple. Ringte legen og fortalte det og han sier bare jeg må komme når jeg har tatt alle jerntablettene og at det ikke er noe galt med meg. Men han har jo ikke undersøkt meg annet enn å ta blodprøver. Er litt redd for at det kan være noe alvorlig. Er svimmel hele døgnet, øresus og er ikke i form i det hele tatt. Er nesten utrolig at jeg kommer meg på jobb hver dag..Elsker å trene og har løpt mye maraton osv. Men på tuneringen forrige helg så såg jeg stjerner og ble utrolig svimmel, så måtte være innbytter. Tror dere det er noe å bekymre seg for? Vurdere å bytte lege. Har bare vært hos lege 2 ganger og liker ikke å gå til lege, men nå holder jeg på å gå på veggen. Jeg tror jeg ville hatt en second opinion her. Anonymkode: 57d2e...39f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå