Gå til innhold

Fjerne arr i ansiktet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et bittelite arr i ansiktet, og lurer på om det går an å fjerne dette. Er det fastlegen man tar kontakt med da? (Det blir vel kanskje bare kosmetisk, så tenkte kanskje det ble feil).

Er ca 2x2 mm og etter et fall da jeg var ganske liten, men er på nesen så vises godt og står litt ut slik at det er sjenerende. Er det fort gjort å fjerne arr hos lege, eller må man ta laser/kremer eller slike ting? Har aldri gjort noe slikt før så som dere sikkert skjønner har jeg ikke noe peiling på hvordan man går frem.

Anonymkode: e019c...eea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Arr kan ikke fjernes uten at du lager et nytt arr. 

Er dette kostmetisk så får du finne deg en privat plastikkirurg som kan fortelle deg dette. Fastlegen henviser deg neppe videre i det offentlige helsevesenet. De har viktigere ting å jobbe med. 

Anonymkode: 8dee5...bf7

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurte på akkurat det samme, så jeg følger med i tråden. Men jeg tror at det ikke går an å gjøre noe med arr, de kan eventuelt sminkes bort.

AnonymBruker
Skrevet

Så dumt at det ikke kan fjernes, jaja da får jeg vel leve med det. Bruker ikke sminke annet enn litt eyeliner og maskara, da jeg blir rød/nuppete i huden om jeg har på sånne kremer eller foundation.

Fastlegen henviser deg neppe videre i det offentlige helsevesenet. De har viktigere ting å jobbe med

Nei det var det jeg tenkte :) Gir meg jo ingen plager, bare ser litt teit ut (ser ut som en kvise men er ikke det).

Tusen takk for svar!

Anonymkode: e019c...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...