Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har easygrow dunpose til bilstol, men bruker dere bilstolpose om våren? evt hvilken? er så genialt å slippe yttertøy:)

Anonymkode: ad485...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker pledd.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har easygrow dunpose til bilstol, men bruker dere bilstolpose om våren? evt hvilken? er så genialt å slippe yttertøy:)

Anonymkode: ad485...406

Du kommer langt med et pledd eller ull strikket teppe. 

Du skal vel ikke gå ute dørs i massevis bærende på bilstolen? 

Og baby eller noen andre skal ikke ha yttertøy eller fyllende tøy inni et bilbelte enten bilbeltet er i bilsetet, beltestol eller barnestol. Det er trafikkfarlig. 

Anonymkode: cd4a2...2d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjøpt bilstolpose fra Reflex og er kjempefornøyd. 

Når man f.eks skal en snartur på butikken eller på senter, slipper jeg å ta kidden ut av bilstolen. Vi prøvde med pledd først, men de sparkes lett, eller fjernes av den lille. Man slipper å sjekke til enhver tid at man er pakket godt inn med en bilstolpose. 

Anonymkode: c0d91...89d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke bilstolpose. Synes det ble så trangt i stolen. Har på han body og bukse, også en kjøredress/flisdress som ikke er alt for tykk, også et pledd over. Sørger for å starte bilen en stund før vi tar ut baby i bilen. Baby har vært varm og god hele tiden

Anonymkode: 3dc97...ae7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kjøpt bilstolpose fra Reflex og er kjempefornøyd. 

Når man f.eks skal en snartur på butikken eller på senter, slipper jeg å ta kidden ut av bilstolen. Vi prøvde med pledd først, men de sparkes lett, eller fjernes av den lille. Man slipper å sjekke til enhver tid at man er pakket godt inn med en bilstolpose. 

Du må i stedenfor passe på at babyen ikke er for varm. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må i stedenfor passe på at babyen ikke er for varm. :)

Absolutt. Da er det bare å dra ned glidelåsen, alt ettersom hvor varmt/kaldt det er ute eller på vei til bilen:)

Skrevet

På våren ville jeg kun brukt fleecedress i stolen. Så lenge gradestokken er under 5+ grader bruker vi dun posen, etter det går vi for fleecedress

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...