AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Har easygrow dunpose til bilstol, men bruker dere bilstolpose om våren? evt hvilken? er så genialt å slippe yttertøy:) Anonymkode: ad485...406
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har easygrow dunpose til bilstol, men bruker dere bilstolpose om våren? evt hvilken? er så genialt å slippe yttertøy:) Anonymkode: ad485...406 Du kommer langt med et pledd eller ull strikket teppe. Du skal vel ikke gå ute dørs i massevis bærende på bilstolen? Og baby eller noen andre skal ikke ha yttertøy eller fyllende tøy inni et bilbelte enten bilbeltet er i bilsetet, beltestol eller barnestol. Det er trafikkfarlig. Anonymkode: cd4a2...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Vi har kjøpt bilstolpose fra Reflex og er kjempefornøyd. Når man f.eks skal en snartur på butikken eller på senter, slipper jeg å ta kidden ut av bilstolen. Vi prøvde med pledd først, men de sparkes lett, eller fjernes av den lille. Man slipper å sjekke til enhver tid at man er pakket godt inn med en bilstolpose. Anonymkode: c0d91...89d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Jeg liker ikke bilstolpose. Synes det ble så trangt i stolen. Har på han body og bukse, også en kjøredress/flisdress som ikke er alt for tykk, også et pledd over. Sørger for å starte bilen en stund før vi tar ut baby i bilen. Baby har vært varm og god hele tiden Anonymkode: 3dc97...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjøpt bilstolpose fra Reflex og er kjempefornøyd. Når man f.eks skal en snartur på butikken eller på senter, slipper jeg å ta kidden ut av bilstolen. Vi prøvde med pledd først, men de sparkes lett, eller fjernes av den lille. Man slipper å sjekke til enhver tid at man er pakket godt inn med en bilstolpose. Anonymkode: c0d91...89d Du må i stedenfor passe på at babyen ikke er for varm. Anonymkode: cd4a2...2d9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må i stedenfor passe på at babyen ikke er for varm. Anonymkode: cd4a2...2d9 Absolutt. Da er det bare å dra ned glidelåsen, alt ettersom hvor varmt/kaldt det er ute eller på vei til bilen Anonymkode: c0d91...89d
Minlillelykke Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 På våren ville jeg kun brukt fleecedress i stolen. Så lenge gradestokken er under 5+ grader bruker vi dun posen, etter det går vi for fleecedress
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå