Gå til innhold

Jeg har "mistet" meg selv seksuelt.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften ble kanskje litt teit, og dette føles litt tåpelig å skrive. Men det plager meg litt og kanskje noen har råd til meg.

Jeg var i et forhold i over 10 år, og i fjor ble jeg singel igjen. Mens jeg var i forholdet så hadde jeg lenge ikke lyst på sex og vi var ikke særlig seksuelt kompatible. Egentlig så trodde jeg nesten at jeg hadde mistet sexlysten, men etter at jeg ble singel så har den kommet tilbake.

Nå har jeg gått så lenge i en seksuell dvale at jeg omtrent ikke vet hva jeg liker. Noen ganger får man jo meldinger fra menn som er ute etter en ting på Tinder osv, og jeg svarer ikke på dem, men når de har spurt "hva liker du innen sex da?" så har det fått meg til å tenke på hva jeg i det hele tatt liker.

Jeg vet ikke om jeg vet det engang :PEtter at lysten kom tilbake så har jeg begynt å fantasere om alt mulig jeg ikke har tenkt på før, og ønsker å prøve noe av det.

Det jeg er redd for er at når jeg møter en ny mann er at han skal se ned på meg fordi jeg ikke har mer erfaring enn jeg har. Jeg er over 30 og tenker at jeg burde ha prøvd ut flere ting, men kanskje det er en irrasjonell frykt. Det å ha masse ons for å få erfaring er heller ikke aktuelt, men jeg er kanskje på en måte litt redd for å ha sex igjen.

Jeg er også redd for at sexlysten skal forsvinne igjen, og at ting skal bli like kjipt som det var før. Masse bekymringer her altså, men vet ikke om dette er normalt eller hva?

Anonymkode: 6e429...51a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, her var det mange bekymringer. Er det andre ting i livet ditt som spiller inn? Det virker jo som du sliter med selvtilliten på flere nivåer. Har du vanskelig for å sette grenser for deg selv i forhold? I så fall, skjønner jeg at du er nervøs. Det kan jo virke svært selvutslettende over tid. Det viktigste er jo å tenke mindre på hva andre måtte synes og mene, og heller fokusere på at du skal bedre ditt sexliv i neste relasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, bortebra skrev:

Oi, her var det mange bekymringer. Er det andre ting i livet ditt som spiller inn? Det virker jo som du sliter med selvtilliten på flere nivåer. Har du vanskelig for å sette grenser for deg selv i forhold? I så fall, skjønner jeg at du er nervøs. Det kan jo virke svært selvutslettende over tid. Det viktigste er jo å tenke mindre på hva andre måtte synes og mene, og heller fokusere på at du skal bedre ditt sexliv i neste relasjon. 

Ja, jeg har ganske dårlig selvtillit når det gjelder det motsatte kjønn. Spesielt med tanke på det å være bra nok, og jeg er flink til å bekymre meg og blåse ting opp.

Jeg er bare litt redd for å inngå en ny relasjon med en mann på grunn av det.

Jeg jobber med selvtilliten og selvbildet mitt, men det er langt fra bra enda så da får jeg slike tanker.

AnonymBruker
Skrevet

Finn en trygg god mann og ta ting i ditt tempo.fins mange hyggelige menn som vil forstå og kjenne seg igjen. Mange menn som også er usikker etter lange forhold m sextørke. Ta et skritt av gangen,og lykke til 💜 

Anonymkode: a8092...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør noe seksuelt du vil angre etterpå, det er ikke verdt det.

Anonymkode: 94aad...d8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn en trygg god mann og ta ting i ditt tempo.fins mange hyggelige menn som vil forstå og kjenne seg igjen. Mange menn som også er usikker etter lange forhold m sextørke. Ta et skritt av gangen,og lykke til 💜 

Takk :) Ja, trygghet er viktig for meg så tror det er lurt.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør noe seksuelt du vil angre etterpå, det er ikke verdt det.

Anonymkode: 94aad...d8e

Nei, det vet jeg :) Jeg skal ikke prøve noe jeg ikke ønsker og ikke før jeg er trygg nok på en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Har en sterk følelse av at du vil finne en fornuftig mann💜👍

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har en sterk følelse av at du vil finne en fornuftig mann💜👍

Ja, håper det :)

Skrevet

Hvor du har det fra, at en mann skal se ned på deg pga «manglende» seksuell erfaring/tidligere utforskenhet, skjønner ikke jeg. :vetikke:

Tror du må ha tatt det fra ditt eget hode. :plystre:

Om noe så burde jo mannen du finner bare være overlykkelig, over at du nå (kanskje) kommer til å utforske din seksualitet - sammen med ham :danse:

Dette går nok så fint atte :klem:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, puppi skrev:

Hvor du har det fra, at en mann skal se ned på deg pga «manglende» seksuell erfaring/tidligere utforskenhet, skjønner ikke jeg. :vetikke:

Tror du må ha tatt det fra ditt eget hode. :plystre:

Om noe så burde jo mannen du finner bare være overlykkelig, over at du nå (kanskje) kommer til å utforske din seksualitet - sammen med ham :danse:

Dette går nok så fint atte :klem:

Som jeg skrev så er jeg flink til å bekymre meg over alt mulig, og da fikk jeg for meg at en dame på min alder burde ha mer erfaring :P

Så det er vel åpenbart at det er fra mitt hode.

Men takk, jeg skal prøve å snu tankene mine. For det burde jo være noe positivt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...